دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی سازمان انرژی اتمی هرگونه "کاهش" يا "تعطيل" شدن فعاليت‌های هسته‌يی ايران را رد کرد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکيد کرد: روند کلی فعاليت‌های صلح‌آميز هسته‌يی کشور، پرتوان و با برنامه از پيش تعيين‌شده ادامه دارد و هيچ وقفه‌ای در آن‌ها صورت نگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی هسته‌يی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين که روند کار در فعاليت‌های فنی و تحقيقاتی متفاوت از فعاليت‌های ديگر است، اظهار کرد: فعاليت‌های هسته‌يی ايران را بايد در اين چارچوب ديد و نمی‌توان به خاطر چند ماه کاهش فعاليت درباره کليت کار قضاوت کرد.

کمالوندی با اشاره به برخی انتقادها با توجه به گزارش اخير آژانس درباره ايران گفت: هرکسی ممکن است برداشت خود را از اين گزارش و مطالب ارائه شده داشته باشد اما صنعت هسته‌يی کشور پرتوان و با برنامه از پيش تعيين شده ادامه دارد و منحنی پيشرفت‌های هسته‌يی رو به‌ جلو است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکيد کرد: هرگونه «کاهش» يا «تعطيل» شدن فعاليت‌های هسته‌يی را رد می‌کنم. در هيچ يک از بخش و يا بخش‌های مراکز و فعاليت‌های هسته‌يی کاهش و يا تعطيلی وجود ندارد. ماهيت کارهای تحقيقاتی و فنی اين است که در يک بخش ممکن است کار به سرعت پيش برود و در جای ديگر کندتر و نمی‌توان با بررسی چند ماهه درباره کليت کار قضاوت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016