پنجشنبه 23 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شريعتمداری: کيهان حرفی عليه گروه مذاکره کننده نزده است

مهر ـ مديرمسئول روزنامه کيهان گفت: به نتيجه نرسيدن در مذاکرات اخير نشان دهنده اين است که تيم هسته ای ايران مقابل زورگويی ها و باج خواهی های آنها مقاومت کرده و اين نکته اميدوار کننده ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين شريعتمداری سه شنبه در حاشيه آيين بزرگداشت حبيب الله عسگراولادی که با حضور مسئولان بلند پايه کشوری و محلی در حسينيه "محله قاضی" دماوند، شهر زادگاه آن مرحوم، برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما عليه گروه مذاکره کننده حرفی نزديم و رهبر معظم انقلاب نيز با صراحت فرمودند که اين گروه فرزندان انقلاب هستند و از آنها حمايت می کنيم؛ همچنين ايشان فرمودند که همه با چشمان باز بايد مراقب اوضاع باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مسئول در پاسخ به اين پرسش که چرا برخی رسانه ها سياستهای روزنامه کيهان و شخص حسين شريعتمداری را به افراطی گری و تندروی محکوم می کنند، گفت: آنها سالهاست که به ما دشنام می دهند و از آنها انتظاری نيست.

شريعتمداری ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که بايد از تيم مذاکره کننده حمايت کرد، به هر حال آنها در خط مقدم در حال کار هستند و بايد از آنها حمايت کرد.

مدير مسئول روزنامه کيهان اضافه کرد: در ضمن، اگر جايی هم نقطه نظری هست می توانيم دوستانه با آنها مطرح کنيم؛ ما که مطبوعاتی هستيم از طريق رسانه و ساير رسانه ها نيز در جای خود بايد دست به دست يکديگر دهند تا عزت و سربلندی جمهوری اسلامی حفظ شود.

وی در پاسخ به اين پرسش که در روند مذاکرات بيشتر امتياز داده شده يا گرفته، عنوان کرد: البته امتيازی رد و بدل نشده و هنوز هم مذاکرات به نتيجه ای نرسيده، طرفين ابراز اميدواری می کنند که به نتيجه برسند.

اين مسئول تصريح کرد: اما نکته مهم اين است که ما در جريان مذاکرات تسليم باج خواهی های حريف نشويم که البته به نتيجه نرسيدن در مذاکرات اخير نشان دهنده اين است که تيم هسته ای ايران مقابل زورگويی ها و باج خواهی های آنها مقاومت کرده و اين نکته اميدوار کننده ای است.

شريعتمداری ادامه داد: حتماً نبايد به يک توافق دست پيدا کرد، چراکه تنها توافق ارزشمند نيست، زمانی که شما به دليل ايستادگی و پايداری بر ارزشها تن به توافق نمی دهيد، خود يک ارزش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016