دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ۵ فعال ملی مذهبی به رييس جمهور ايران

به‌نام خدا

جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئيس جمهور محترم جمهوری اسلامی ايران

با سلام و احترام

پيشرفت نسبی و مثبت مذاکرات هسته‌ای و آشکار شدن چشم‌انداز تفاهم بين‌المللی پيرامون پروندة هسته‌ای ايران و احتمال کاهش تحريم‌های اقتصادی که فشار اصلی آن متوجه مردم ايران بوده، خواستة عموم مردم و نيروهای ملی و مردمی و طرفداران توسعه و سربلندی کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مخالفت رژيم متجاوز اسرائيل که ده ها مصوبه شورای امنيت را ناديده گرفته و نومحافظه‌کاران امريکايی از يک سو و مخالفت برخی نيروهای همسو با آنها در خارج و داخل کشور از سوی ديگر، نبايد بر روند مثبت مذاکرات و سياست تنش‌زدايی خللی ايجاد کند. تفاهم مبتنی بر عقلانيت و منافع ملی با قدرت‌های جهانی، خواست عمومی مردم و همچنين مطابق با برنامه‌های اعلام شده در انتخابات است.

ما همراه با مردم ايران از پيشرفت مذاکرات با نهادهای بين‌المللی و کاهش تحريم‌های اقتصادی و تنش‌زدايی استقبال می‌کنيم. بديهی است که بزرگ‌ترين پشتوانة امنيت و استقلال ملی و همچنين موفقيت تيم‌ ديپلماسی کشور در روند مذاکره با قدرت‌های جهانی، همبستگی ملی و حمايت همة نيروهاست و اين هدف، تنها از مسير تأمين آزادی‌های سياسی مصرح در قانون اساسی، ايجاد تفاهم و اعتماد متقابل با همة اقشار اجتماعی و گروههای قومی و مذهبی ملت ايران، و نيروهای فعال در جامعة مدنی، آزادی زندانيان سياسی و در حصر، و رعايت حقوق اساسی شهروندان و همراه با اصلاحات اقتصادی در جهت احيای توليد، کاهش بيکاری، فقر و آسيب‌های اجتماعی تحقق می‌يابد.

محمد بسته‌نگار، حبيب‌الله پيمان، حسين شاه‌حسينی، اعظم طالقانی، نظام‌الدين قهاری
۲۷/۸/۹۲


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016