سه شنبه 5 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت امور خارجه: آنچه سايت کاخ سفيد منتشر کرده؛ خلاف واقعيت است

• آنچه در سايت کاخ سفيد به عنوان برگه اطلاع رسانی (Fact Sheet) منتشر شده، برداشت يک جانبه از متن مورد توافق در ژنو بوده که متأسفانه برخی رسانه‌ها برگه اطلاع رسانی (Fact Sheet) را به عنوان متن توافق ژنو ترجمه و منتشر کرده‌اند.

ايلنا ـ مرضيه افخم (سخنگوی وزارت امـور خـارجه) درخصوص بـرگه اطـلاع رسانـی (Fact Sheet) منتشره از سوی دولت آمريکا که از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان متن توافق ترجمه و منتشر شده است؛ اظهار داشت: سه دور مذاکرات فشرده جمهوری اسلامی ايران با گروه کشورهای ۱+۵ در ژنو و ساعت‌ها مذاکرات کارشناسی نهايتاً منجر به صدور برنامه اقدام مشترک ميان جمهوری اسلامی ايران و گروه ۵+۱ گرديد که متن مورد توافق، ساعاتی پس از پايان مذاکرات (در تاريخ ۳ آذر ماه ۱۳۹۲) در اختيار افکار عمومی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متن چهار صفحه‌ای برنامه اقدام مشترک، نتيجه توافقات انجام شده در مذاکرات ژنو بوده و تمامی جملات و کلمات اين متن باتوجه به ملاحظات همه طرف‌ها تنظيم گرديده و يکی از دلايل طولانی شدن مذاکرات، دقت در انتخاب و درج واژه‌ها در متن برنامه اقدام مشترک به ويژه از سوی هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ايران بوده است.

افخم در ادامه اظهار داشت: آنچه در سايت کاخ سفيد به عنوان برگه اطلاع رسانی (Fact Sheet) منتشر شده، برداشت يک جانبه از متن مورد توافق در ژنو بوده و برخی توضيحات و واژه‌ها در اين برگه مغاير با متن برنامه اقدام مشترک می‌باشد که متأسفانه برخی رسانه‌ها برگه اطلاع رسانی (Fact Sheet) مذکور را به عنوان متن توافق ژنو ترجمه و منتشر کرده‌اند که خلاف واقعيت می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016