پنجشنبه 7 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی چهار کارگر شرکت پلی اکريل ايران

اصفهان - ايرنا - يک منبع آگاه گفت: چهار کارگر شرکت پلی اکريل ايران که به دليل تحريک کارگران اين شرکت برای برپايی تجمع غيرقانونی دستگير شده بودند، امروز چهارشنبه آزاد شدند.

اين منبع آگاه که خواست نامش در اين خبر ذکر نشود، عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: آزادی اين افراد بدنبال خاتمه تجمعات غيرقانونی برگزار شده در روزهای گذشته در اين شرکت انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اين چهار نفر بدنبال شکايت شاکی خصوصی روز پنجشنبه گذشته دستگير شدند، تصريح کرد: اين افراد تا زمان تشکيل دادگاه و رسيدگی به پرونده آنان آزاد هستند.

وی اظهارکرد: شورای اسلامی کار استان اصفهان از کارگران اين شرکت خواسته تا درخواستهای خود را از راه های قانونی پيگيری کنند.

اين منبع آگاه با بيان اينکه درخواست تغيير مديريت يک شرکت خصوصی برای مراجع رسمی وجاهت قانونی ندارد، تاکيد کرد: کارگران اين شرکت برای پيگيری مطالبات خود می توانند از مراجع ذيصلاح اقدامات لازم را انجام دهند.

شرکت پلی اکريل در ۲۴ مرداد سال۵۳ بصورت مشارکت بين بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ايرانی و شرکت ˈدوپان دونمورسˈ آمريکا تاسيس شد و در سال ۵۷ به بهره برداری رسيد.

شرکت پلی اکريل ايران دارای ۱۰ شرکت اقماری است.

مهمترين توليدات شرکت پلی اکريل ايران، الياف اکريليک، نخ و الياف پلی استر است و توليدات آن بعنوان مواد اوليه در شرکت های نساجی و توليد فرش مورد استفاده قرار می گيرد.

اين شرکت در کيلومتر ۴۵ جاده اصفهان به مبارکه واقع است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016