یکشنبه 17 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل‌ مدافع محمدرضا رحيمی: موکلم در پرونده اختلاس از بيمه ايران متهم نيست

وکيل‌مدافع محمدرضا رحيمی گفت: هيچ احضاريه‌ای مبنی بر ضرورت حضور آقای رحيمی در دادگاه کيفری استان برای رسيدگی به پرونده اختلاس از بيمه ايران ارسال نشده است.

رضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: آقای رحيمی يک پرونده دارد که در مرحله تحقيقات در دادسراست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در پاسخ به اين سؤال که آيا رحيمی در جلسه‌ای که فردا در دادگاه کيفری استان تهران برای رسيدگی به پرونده بيمه تشکيل می‌شود، شرکت می‌کند يا خير؟ گفت: هيچ احضاريه‌ای برای آقای رحيمی نيامده است، بنابراين ايشان در دادگاه حضور نخواهند داشت.

وکيل‌مدافع محمدرضا رحيمی ادامه داد: آقای رحيمی در اين پرونده نه احضار شده و نه از او تحقيقی به عمل آمده است و اين پرونده ارتباطی به او ندارد.

نادری در پاسخ به اين سؤال که آيا در رابطه با اظهارات متهمين پرونده بيمه از محمدرضا رحيمی تحقيق نشده است؟، گفت: صحبت‌هايی که در دادگاه بيمه مطرح شده اظهارات متهمين پرونده بوده است و اگر دادسرا يا دادگاه لازم می‌ديد در همان پرونده يا پرونده‌ای که قرار است فردا به آن رسيدگی شود، آقای رحيمی را احضار می‌کرد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری دوشنبه ۱۱ آذر ماه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه آيا معاون اول رييس جمهور در دولت گذشته برای روز ۱۸ آذر به دادگاه احضار شده است يا خير، گفت: ايشان قرار بود امروز برای ادامه تحقيقات بيايد و اگر آمده باشند مرحله دادسرا ان‌شاءلله مراحل نهايی را طی می‌کند ولی هنوز پرونده به دادگاه نرفته است.

وی افزود: البته پرونده بيمه جدا است. پرونده بيمه به ديوان عالی کشور رفت و اين تاريخی که شما گفتيد در رابطه با آن بخش از پرونده بيمه است که از سوی ديوان عالی کشور نقص شده و به دادگاه ارجاع شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016