شنبه 30 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يونسی: دشمن برای گسترش اختلافات قومی و فرقه‌ای برنامه‌ريزی می‌کند

ايسنا ـ دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌های دينی و مذهبی گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابزارهای جنگ روانی، همزمان با گسترش تهديدهای برون‌مرزی، برای دامن زدن به اختلافات قومی و فرقه‌ای برنامه‌ريزی می‌کنند تا همبستگی و انسجام اقوام را با چالش روبه‌رو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمين علی يونسی در جمع خبرنگاران در فرودگاه زاهدان اظهار کرد: مردم ايران از هر نژاد و قوميتی، بارها وفاق و همدلی خود را در صحنه‌های حساس به نمايش گذاشته‌اند و از ارکان اصلی نظام حمايت و پشتيبانی کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: خوشبختانه علما، روحانيون، معتمدان طوايف و قشرهای مختلف مردم شيعه و سنی سيستان و بلوچستان آگاه و هوشيارند و هيچگاه به دشمنان و نوکران اجنبی اجازه رخنه در صفوف به هم فشرده خود را نمی‌دهند.

يونسی با بيان اينکه "مهم‌ترين سلاح دشمن، ايجاد اختلاف بين اقوام و ملت‌هاست که ما با هوشياری تمام با سپر وحدت، در مقابل آنها مقاومت خواهيم کرد"، گفت: ايران اسلامی همواره به قدرت و انسجام مردم و رهبری مقتدرانه اعتماد کرده و هميشه به نتيجه مطلوب دست يافته است.

دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌های دينی و مذهبی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای تفرقه‌افکنی در استان سيستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مردم ولايی سيستان و بلوچستان با وجود تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، هميشه همسو با آرمان‌های نظام و انقلاب در صحنه بوده‌اند.

به گزارش ايسنا، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و معاون رييس‌جمهور و نيز حجت‌الاسلام والمسلمين علی يونسی دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌های دينی و مذهبی، برای بررسی مشکلات استان سيستان و بلوچستان، بازديد از مناطق مرزی و بررسی وضعيت درياچه خشکيده هامون، شب گذشته (جمعه) وارد اين استان شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016