شنبه 30 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات برای ارائه گزارش "چگونگی برخورد با فرق ضاله" به کميسيون اصل ۹۰ می‌رود

فارس ـ سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس گفت: وزير اطلاعات برای ارائه گزارش در مورد چگونگی برخورد با فرق ضاله در کشور در جلسه اين کميسيون حاضر می‌شود.

مصطفی افضلی‌فرد نماينده مردم اردبيل، نمين و سرعين در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور وزير اطلاعات در جلسه اين هفته کميسيون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اين جلسه بناست تا وزير اطلاعات گزارشی را از چگونگی برخورد با فعاليتهای فرق ضاله در کشور به کميسيون ارائه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: همچنين در اين جلسه مکاتبات صورت گرفته ميان کميسيون اصل ۹۰ و وزارت اطلاعات و پاسخهای داده شده به اين مکاتبات و نيز بی‌پاسخ ماندن برخی از اين مکاتبات، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و وزير اطلاعات پاسخهای خود در اين باره را به کميسيون ارائه خواهد کرد.

سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس همچنين با اشاره به تصويب قطع‌نامه ضدحقوق بشری عليه جمهوری اسلامی ايران در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: مکاتبات لازم در اين باره با وزارت امور خارجه به عمل می‌آيد و چنان‌چه پاسخ مناسبی دريافت نشود وزير برای ارائه توضيحات به کميسيون فرا خوانده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016