شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا ضراب، بابک زنجانی را رييس خود معرفی کرد

آنکارا - ايرنا - شبکه خبری تلويزيون دولتی ترکيه «تی.آر.تی» اعلام کرد: رضا ضراب به اين موضوع که بابک زنجانی رييس او بوده است، اعتراف کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، اين شبکه خبری با اشاره به ثروت بسيار زياد ضراب، اين سووال را مطرح کرد که «که يک جوان چگونه توانسته است چنين ثروت هنگفتی را جمع آوری کند».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تی.آر.تی می نويسد: اين ميليارد ايرانی الاصل تبعه ترکيه که با اتهامات مختلفی در زمينه های اقتصادی رو به رو و در زندان بسر می برد، متهم است که همراه بابک زنجانی در پولشويی نقشی مهم ايفا کرده است.

شبکه خبری تلويزيون دولتی ترکيه می نويسد: ضراب در مدت کوتاهی از طريق نقل و انتقال پول از طريق ترکيه به ثروت کلانی دست يافته است. وی که به عنوان مرد خبرساز سال ۲۰۱۳ ترکيه شناخته شده به همکاری با بابک زنجانی که اکنون در زندان اوين در ايران به سر می برد و همچنين يک زن ايرانی به نام «ک ج» متهم شده است.

به نوشته تی.آر.تی، ضراب به همکاری با بابک زنجانی اعتراف کرده است، گرچه هنوز اظهار نظر رسمی در اين باره وجود ندارد، اما گفته می شود اين دو نفر حداقل در يک مورد و آن هم اعزام هواپيمای حامل شمش طلا از فرودگاه استانبول به دبی با يکديگر همکاری داشته اند.

شبکه خبری تلويزيون دولتی ترکيه در خاتمه می نويسد: اکنون اين سووال مطرح است که در صورت ثابت شدن اتهامات وی، چه بر سر ثروت افسانه ای ضراب در ترکيه خواهد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016