دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی پرداخت بدهی بابک زنجانی به نفت در کميسيون اصل ۹۰ ادامه دارد

ايسنا ـ سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه شب گذشته (شنبه) اين کميسيون با معاونين و کارشناسان بانک مرکزی و وزارت نفت برای بررسی مستندات مربوط به پرداخت بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت گفت که هنوز نتيجه‌ای در اين زمينه حاصل نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: در جلسه ديروز که با حضور معاونين و کارشناسان بانک مرکزی و وزارت نفت برگزار شد، ادعای بابک زنجانی در مورد پرداخت بدهی‌اش به وزارت نفت و مستندات آن مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز نتيجه‌ای حاصل نشده است.

وی افزود: قرار است کميته مشترکی از کميسيون انرژی و اصل نود مجلس در همين زمينه تشکيل شود که بتوان بهتر و سريع‌تر به نتيجه مطلوب رسيد، زيرا تلاش اصلی ما برگرداندن اين پول است و بايد برای ما مسجل شود که اين پول به مجموعه وزارت نفت برگشته است.

افضلی‌فرد با بيان اينکه بابک زنجانی مدعی تسويه بدهی‌اش با وزارت نفت است، اظهار کرد: اين ادعا اثبات نشده و با توجه به پيچيدگی‌های موجود، ما در حال بررسی اين موضوع هستيم.

وی با اشاره به بازداشت بابک زنجانی و رسيدگی قضايی به پرونده او در قوه قضاييه خاطرنشان کرد: ساخت و ساز و سرمايه‌گذاری بابک زنجانی در شهرک غرب و پروژه‌ای که منجر به نشست زمين در آن منطقه بوده، ظاهرا از دلايل بازداشت وی است. در هرحال پرونده بابک زنجانی روند قضايی خود را طی می‌کند و کميسيون اصل نود هم به وظيفه خود عمل خواهد کرد.

افضلی‌فرد در پايان گفت که پرونده ديگر بابک زنجانی در کميسيون اصل نود در مورد بازگرداندن چک تضمينی ۱۷ هزار ميليارد تومانی به تامين اجتماعی در ارتباط با واگذاری ۱۷ شرکت که -ملغا شده بود- همچنان مفتوح است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016