دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت دستيار نخست بابک زنجانی در تهران

در ششمين روز سپری شده از بازداشت بابک زنجانی، حسين شيرازی منش دستيار نخست وی عصر امروز يکشنبه در دفتر کار خود در تهران با حکم قضايی بازداشت شد.

به گزارش انتخاب، در حاليکه برخی رسانه های جهت دار طی چند روز گذشته بارها بصورت کذب از آزادی بابک زنجانی خبرداده بودند، با دستگيری دستيار نخست بابک زنجانی، اراده دستگاه قضايی بر رسيدگی قاطع نمايان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين شيرازی منش که طی سالهای اخير بعنوان سخنگوی بابک زنجانی ظاهر شده بود در حالی بازداشت گرديد که به نظر می رسد اين پرونده ابعاد گسترده تری يافته است.

شيرازی منش که يک فعال اقتصادی در کيش بود و به کار کشاورزی در گلخانه می پرداخت. به گفته خود در سال ۱۳۹۰ در حال ورشکستگی بود که با بابک زنجانی آشنا می شود و زنجانی با پرداخت ۴۳ ميليارد تومان ديون پروژه تجار کيش که تحت مديريت شيرازی منش قرار داشت وی را از بحران مالی رهايی می بخشد و از اين پس شيرازی منش بعنوان يکی از اعضای اصلی کارتل اقتصادی بابک زنجانی به فعاليت می پردازد.

شيرازی منش سال گذشته با پرداخت هفتگی چند ميليون تومان به شبکه جام، هرهفته بمدت سه ساعت آنتن اين شبکه را اجاره کرده و خود بعنوان مهمان و يا مجری در برنامه های اين شبکه به تبليغ کارتل بابک زنجانی می پرداخت و با وجود افشاگری های رسانه های داخلی درباره فعاليتهای بابک زنجانی ، صداوسيما اين برنامه را ادامه داد.

شيرازی منش در سال ۱۳۸۸ به اتفاق حسن ميرکاظمی مشهور به رعيت بعنوان عضو هيات مديره پروژه تجار کيش انتخاب شده بودند که بعد از بحران مالی اين پروژه بابک زنجانی وارد شده و علاوه بر تملک پروژه کيش از اين دونفر بعنوان دستياران خود استفاده می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016