چهارشنبه 2 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روحانی عازم داووس سوئيس شد

تهران-ايرنا- رييس جمهوری اسلامی ايران دقايقی پيش به منظور شرکت در چهل و چهارمين اجلاس مجمع جهانی اقتصاد با بدرقه رسمی حجت الاسلام و المسلمين محمدی گلپايگانی رييس دفتر رهبر معظم انقلاب عازم داووس سوئيس شد.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين حسن روحانی علاوه بر شرکت در اين اجلاس به عنوان مهمان ويژه با سران و مقامات عاليرتبه برخی کشورهای شرکت کننده ديدار و گفت و گو می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ديدار با دبير کل مجمع جهانی اقتصاد و مصاحبه با چند شبکه خبری جهانی و رسانه های بين المللی از ديگر برنامه های رييس جمهوری در اين سفر دو روزه است.

روحانی همچنين قرار است در نشست مديران ارشد رسانه های بين المللی مقامات اقتصادی،صاحبان صنايع و شرکت های مهم بين المللی شرکت کند.

محمد جواد ظريف وزير امورخارجه، بيژن نامدار زنگنه وزير نفت و حسين فريدون دستيار ويژه رييس جمهوری، روحانی را در اين سفر همراهی می کنند.

در مراسم بدرقه رسمی رييس جمهوری، اسحاق جهانگيری معاون اول رييس جمهوری نيز حضور داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016