پنجشنبه 10 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود سلطانی فر رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری شد

مهر ـ مسعود سلطانی فر از سوی رئيس جمهور به عنوان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر با حکم حجت الاسلام و المسلمين حسن روحانی به جای محمد علی نجفی رياست سازمان ميراث فرهنگی را برعهده گرفت.

متن حکم رئيس جمهور به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقای مسعود سلطانی فر

نظر به تعهد و سوابق علمی و تجربيات ارزنده جناب عالی، به موجب اين حکم شما را به عنوان معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری منصوب می نمايم.

اميد است با عنايات الهی و همکاری نخبگان علمی و واحدهای ذيربط، درخدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوری اسلامی با رعايت اصول قانون مداری، اعتدال گرايی و منشور اخلاقی دولت تدبير و اميد موفق باشيد.

از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر محمد علی نجفی نيز قدردانی می شود.

بنا بر اين گزارش مسعود سلطانی فر پيش از اين گزينه پيشنهادی روحانی برای وزارت ورزش و امور جوانان بعد از رضا صالحی اميری بود که موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشد. وی استاندار زنجان، مرکزی و گيلان بوده است. سلطانی فر پس از استعفای مهدی مفتح از شورای شهر تهران، جايگزين وی در شورای شهر شد.

محمد علی نجفی که پيش از اين زمزمه های رفتنش از سازمان ميراث فرهنگی شنيده می شد استعفای خود را روز گذشته به رئيس جمهور داد. رئيس جمهور امروز وی را به سمت مشاور خود و دبير کارگروه اقتصادی دولت منصوب کرد.

فعالان، دوستداران و کارشناسان ميراث فرهنگی اين روزها نگران تغييرات و جابه جايی های پيش آمده برای سازمان ميراث فرهنگی شده اند. سازمان ميراث فرهنگی سازمانی بود که به قول نجفی لگدکوب شده بود. با اين اتفاق و رفتن نجفی از سازمان آن هم پس از ۵ ماه، فعالان و کارشناسان ميراث فرهنگی از سرنوشت اين سازمان به شدت نگران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016