دوشنبه 14 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيحات محسنی اژه‌ای در مورد شرايط مهدی کروبی

• محسنی اژه‌ای در پاسخ به اين سوال که چندی پيش مهدی کروبی به منزل منتقل شد و آيا اين تغيير به معنی رفع حصر است، گفت: اين تغيير به منزله رفع حصر نيست.

سخنگوی قوه قضاييه توضيحاتی را در مورد انتقال مهدی کروبی به منزل خود داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگارايلنا، غلامحسين محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود با رسانه‌ها، در پاسخ به اين سوال که چندی پيش مهدی کروبی به منزل منتقل شد و آيا اين تغيير به معنی رفع حصر است، گفت: اين تغيير به منزله رفع حصر نيست.

دادستان کل کشور با بيان اينکه درسال ۸۸ يک فتنه عظيمی رخ داد، ابراز داشت: در آن ظلم عظيم که عليه مردم و نظام بود اموال عمومی و اموال مردم تخريب شدند و عده‌ای کشته شدند آب به آسياب دشمن ريخته شد و موجب شادی دشمنان شد و دشمن نيز از آن‌ها حمايت کرد و مسببان آن نيز بايد تاوان آن ظلم را پس بدهند.

سخنگوی قوه قضاييه ادامه داد: مردم با توجه به درخواست‌هايی که دارند و تومارهايی که امضا می‌کنند انتظار برخورد با اين افراد را داشته و نظام نيز تاکنون رأفت بسياری به خرج داده و هيچ اتفاق جديدی رخ نداده است.

محسنی اژه‌ای با بيان اينکه تغيير منزل به معنای تغيير سياست نيست، تأکيد کرد: البته هر‌کسی که مرتکب جرم شده باشد و توبه کند و در صدد جبران برآيد، برخورد با او متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: توبه يکی از نعمات پروردگار است و هر کسی موفق به توبه نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016