پنجشنبه 24 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماجرای خواهران جعلی بابک زنجانی

«بهارک»، «نوبهار» يا «بهار»؟ کدام يک خواهر «بابک زنجانی» است؟ همه نام فاميلشان زنجانی است و همه شريک بابک زنجانی هستند.

به گزارش سايت تدبير، با مراجعه به اسناد روزنامه رسمی جمهوری اسلامی در آگهی‌های رسمی ثبت شرکت‌های بابک زنجانی هر بار يکی از اين سه نام در ميان سهامداران و اعضای هيات مديره شرکت زنجانی به چشم می‌آيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع آگاه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می­‌گويد: «بهارک زنجانی» و «نوبهار زنجانی» که به­ عنوان اعضای هيئت­‌مديره شرکت‌های بابک زنجانی از آنها نام برده شده است، اصلا وجود خارجی ندارند.

اين منبع تاييد می‌کند که بابک زنجانی تنها يک خواهر دارد و آن «بهار زنجانی» است.

به گفته اين منبع آگاه، بهارک زنجانی و نوبهار زنجانی نام‌هايی جعلی هستند که بابک زنجانی از آنها برای سندسازی و تامين نام سهامدارن و اعضای هيئت‌مديره شرکت‌هايش استفاده کرده است.

در آگهی­‌های مربوط به شرکت­‌های لوازم آرايشی سورينت قشم و همچنين هواپيمايی فراز قشم نام «نوبهار زنجانی» به عنوان سهام‌دار ديده می­‌شود. همچنين در آگهی تاسيس شرکت صنايع غذايی فراز نمونه قشم نام «بهارک زنجانی» به عنوان يکی از سهامداران عمده اين شرکت ثبت شده است؛ نام‌هايی جعلی برای سندسازی‌های ميلياردی.

بر اساس پيگيری های صورت گرفته، «بهار زنجانی» فرزند «مرتضی» تنها خواهر بابک زنجانی است. اما چرا بابک زنجانی از اسامی جعلی که به اسم خواهرش هم شبيه هستند برای تاسيس شرکت­‌هايش استفاده کرده است؟ چون قصد او و حاميانش اين بوده تا تنها سکان‌دار اين شرکت­‌ها بابک زنجانی باشد و اجازه ندهند افراد بيشتری از کارشان مطلع شوند.

در صفحه اينترنتی گروه سورينت، مدير کترينگ فراز قشم هم «خانم زنجانی» معرفی شده ولی نام کوچک او در اين صفحه ديده نمی‌شود و مشخص نيست اين فرد بهار است يا نوبهار يا بهارک؟

بابک زنجانی همچنين از اسم «ثريا اسدی» همسر سابقش برای تاسيس شرکت­‌هايش به شکل صوری استفاده کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016