دوشنبه 23 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازشدن پای مقامات سابق بانک مرکزی به پرونده بابک زنجانی

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - با گذشت دو هفته از دستگيری بابک زنجانی، پای تعداد زيادی از مسئولين دولت سابق که برخی هنوز نيز سمت دارند به اين پرونده گشوده شده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، در پرونده بابک زنجانی که از نظر جغرافيايی ۶کشور ايران، تاجيکستان، امارات ، ترکيه، مالزی، ويک کشور اروپايی را در برمی گيرد و از نظر وزارتخانه و دستگاههای درگير نيز از مسئولان بانک مرکزی و وزارت نفت وزارت اقتصاد تا يک وزارتخانه خاص و دبيرخانه خاص در اين پرونده حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در اين ميان گفته می شود با جلو رفتن مسير پرونده پای برخی مسئولين سابق وفعلی رسما به آن گشوده شده است.

در ميان فهرست اين مسئولين نام خانم مينو کيانی راد معاون ارزی محمود بهمنی رييس کل بانک مرکزی که بارها قسم خورده است بابک زنجانی ارتباطی با بانک مرکزی تحت مديريت وی نداشته است ديده می شود.

گفته می شود حمايتهای بی دريغ و بدون چشم داشت! معاون ارزی وقت يکی از دلايل پيشرفت عجيب وسرازير شدن رانتها به سوی بابک زنجانی بوده است.

اينکه خانم کيانی آيا خود به تنهايی اقدام به اين کار کرده است يا تحت فشار و دستور از بالا دست به اين اقدام زده ، موضوعی است که در تحقيقات روشن خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016