سه شنبه 29 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ظريف: موضوع مذاکرات فقط برنامه هسته‌‌ای ایران است

• تنها موضوعی که ما توافق کردیم که در ژنو درباره آن صحبت کنیم این است که برنامه هسته‌ای ایران صلح آمیز باقی بماند؛ لذا ما در حوزه نظامی فقط این بحث را می‌کنیم که برنامه هسته‌ای ما نظامی نیست

ايلنا ـ وزیر امورخارجه کشورمان تأکید کرد: موضوع گفت‌وگو با ۱+۵ فقط برنامه هسته‌ای ایران است و هیچ موضوع دیگری از جمله توان نظامی ایران در این گفت‌وگو‌ها نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایلنا‏ به نقل از العالم، محمد جواد ظریف گفت: تنها موضوعی که ما توافق کردیم که در ژنو درباره آن صحبت کنیم این است که برنامه هسته‌ای ایران صلح آمیز باقی بماند؛ لذا ما در حوزه نظامی فقط این بحث را می‌کنیم که برنامه هسته‌ای ما نظامی نیست، و این هم از طرف ما یک موضوع پذیرفته شده‌ای است زیرا هم فتوای مقام معظم رهبری و هم دیدگاه استراتژیک ایران، این است که برنامه هسته‌ای ایران هیچ ارتباطی با موضوعات نظامی ندارد.

ظریف خاطرنشان کرد: لذا همانطور که برنامه هسته‌ای ما ارتباطی با موضوعات نظامی ندارد، موضوعات نظامی ما هم ارتباطی با این مذاکرات ما ندارد.

وی تأکید کرد: آنچه که به دنیا نشان خواهیم داد، این است که برنامه هسته‌ای ما نظامی نیست.

قرار است دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای بین تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ۶ کشور امروز-سه‌شنبه- در وین برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016