چهارشنبه 14 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحويل انبوه موشک های بالستيک به نيروهای مسلح

تهران - ايرنا - وزارت دفاع از تحويل انبوه موشک های بالستيک قدر ، قيام ، فاتح ۱۱۰ ، خليج فارس و سامانه پدافند هوايی مرصاد توسط سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع به نيروهای مسلح خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از اداره کل تبليغات دفاعی وزارت دفاع ، اين موشک ها با حضور سردار سرتيپ پاسدار «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح به نيروهای مسلح تحويل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش موشک ها و سامانه ياد شده که توسط سازمان هوافضای وزارت دفاع طراحی و توليد شده است به نيروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه پدافند هوايی خاتم الانبيا ( ص ) تحويل شد.

سردار دهقان در مراسم تحويل اين سامانه ها و تجهيزات موشکی اظهار داشت: افتخار آفرينی فرزندان غيور و پرتلاش وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در تثبيت قدرت بازدارندگی موثر و افزايش اقتدار و توانايی نيروهای مسلح با جديت و همت مثال زدنی ادامه دارد.

وزير دفاع افزود: متخصصان افتخار آفرين سازمان هوافضای وزارت دفاع با تحويل انبوه موشک های بالستيک قدر ، قيام ، فاتح ۱۱۰ ، خليج فارس و سامانه پدافند هوايی مرصاد يک بار ديگر توان و اقتدار صنعت دفاعی را در تامين نيازمندی های نيروهای مسلح به پيشرفته ترين تجهيزات موشکی به نمايش گذاشتند و نشان دادند تحريم های گوناگون و همه جانبه دشمنان که به صورت سخت گيرانه و ويژه در بخش دفاعی اعمال می شود ، نتوانسته است کوچکترين خللی در عزم و اراده آن ها داشته باشد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016