چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توافق ايران و روسيه برای ساخت دو راکتور اتمی

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان از توافق ايران و روسيه برای ساخت دو راکتور اتمی در کنار واحد اول نيروگاه اتمی بوشهر خبر داد.

به گزارش تسنيم؛ بهروز کمالوندی، درباره نتيجه مذاکرات مقامات سازمان انرژی اتمی و معاون بين‌الملل شرکت روس اتم در تهران گفت که بر اساس موافقتنامه ۱۹۹۲ ميلادی ميان ايران و روسيه در زمينه همکاری های هسته ای دو طرف می توانند همکاری های خود را گسترش دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در ادامه از توافق دو طرف برای ساخت دو راکتور اتمی در کنار واحد اول نيروگاه اتمی بوشهر هر يک به ظرفيت حداقل هزار مگاوات همراه با آب شيرين کن خبر داد.

کمالوندی اعلام کرد که اين توافقنامه بايد به امضای علی اکبر صالحی رييس سازمان انرژی اتمی ايران و «سرگئی کرينکو» رييس روس اتم برسد که درباره زمان امضای آن تصميم گيری خواهد شد.

به گفته سخنگوی سازمان انرژی اتمی ساخت نيروگاه های اتمی بيشتر نيز در موافقتنامه ميان ايراو و روسيه پيش بينی شده است.

مقامات ارشد ايران و روس بارها بر ضرورت ادامه همکاری های هسته ای دو کشور تاکيد کرده اند که تلاش برای ساخت واحد دوم نيروگاه هسته ای بوشهر از آن جمله است.

ايران و روسيه همکاری گسترده ای در زمينه استفاده صلح آميز از انرژی هسته ای دارند که ساخت و تکميل واحد نخست نيروگاه اتمی بوشهر با ظرفيت توليد سالانه يک هزار مگاوات برق از جمله مصاديق آن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016