چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"رسانه ها از دامن زدن به بحث يک نماينده با وزير اطلاعات پرهيز کنند"

مهر ـ يک منبع نزديک به وزير اطلاعات از رسانه ها خواست تا از پرداختن به موضوع روز گذشته کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مبنی بر درگيری لفظی يکی از نمايندگان تهران با وزير اطلاعات خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، يک منبع نزديک به حجت الاسلام علوی وزير اطلاعات با اشاره به انتشار مطالبی درباره اتفاق روز گذشته کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس و بحث يک نماينده با وزير اطلاعات، از رسانه ها خواست به اين موضوع نپردازند و از طرح مباحث حاشيه ای خودداری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش مهر، روز گذشته وزير اطلاعات به کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس دعوت شد تا پاسخگوی سوالات رسايی، نبويان، کريمی قدوسی، پژمان فر و زارعی در حوزه فعاليت کاری خود باشد.

برخی روزنامه ها امروز در مطالبی از مشاجره مهدی کوچک زاده نماينده تهران با وزير اطلاعات بر سر همراهی فردی با وزير خبر داده اند. به نوشته اين روزنامه ها کوچک زاده با برشمردن ويژگی هايی درباره فرد همراه وزير، حضور وی در کميسيون را توهين خوانده و در مقابل نيز وزير اطلاعات از شخصيت و عملکرد شخص همراه خود دفاع کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016