چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس قوه قضائيه: ديدار با فتنه‌گران دهن‌کجی به نظام است

فارس ـ رئيس قوه قضائيه با اشاره به ديدار اشتون با برخی محکومان فتنه گفت: مگر اين کشور بی در و پيکر است که هر کسی آمد، هر کجا خواست برود؟ ديدار با فتنه‌گران دهن‌کجی به نظام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار قضايی فارس، آيت‌الله آملی لاريجانی، رئيس قوه قضائيه در جمع مسئولان عالی قضايی در مورد ديدار اخير کاترين اشتون با برخی محکومان فتنه گفت: مگر اين کشور بی در و پيکر است که هرکسی آمد، هرکجا خواست برود؟ ديدار با فتنه گران دهن کجی به نظام است.

وی افزود: مگر آنها در کشورهای خودشان اجازه می‌دهند ميهمان‌هايشان اينگونه عمل کنند.

رئيس قوه قضائيه گفت: حتی مسافرين معمولی ما وقتی به کشورهای خارجی می روند دائما بايد اطلاع بدهند که کجا هستند و نيستند،آن وقت يک مهمان رسمی در اين سطح به کشور بيايد و برود به ملاقات فتنه گران،اين کار معنادار است.‎

وی تاکيد کرد: اگر واقعا بحث حقوق بشر است ما ۱۷ هزار شهيد داشتيم که آنها ترور شده‌اند، توسط همان کسانی که شما اخيرا آنها را هم آزاد کرديد و از ليست تروريست بيرون آورديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016