چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگران و بازنشستگان در مقابل مجلس تجمع کردند

ايلنا ـ حدود ۵۰۰ نفر از کارگران شاغل و بازنشستهٔ تهرانی که توسط سازمان تامين اجتماعی بيمه شده‌اند، صبح امروز در اعتراض به بررسی واگذاری بخش درمان سازمان تامين اجتماعی به وزارت بهداشت در مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، هم‌زمان با بررسی لايحه برنامه پنجم توسعه در مجلس، حدود ۵۰۰ نفر از کارگران شاغل و بازنشسته بيمه شده توسط سازمان تامين اجتماعی با تجمع در مقابل مجلس خواستار ديدار و مذاکره با اعضای کميسيون‌های اجتماعی و بهداشت مجلس شدند.

يکی از کارگران حاضر در اين تجمع که از شهرری به ميدان بهارستان آمده است، به ايلنا گفت که کارگران دخالت دولت در امور صندوقی که متعلق به کارگران بيمه شده است را عامل ضعف خدمات درمانی اين سازمان می‌دانند و حال دولت قصد دارد مداخله‌های خود را به صورت قانون دربياورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



يک کارگر زن که از کارخانجات محور جاده قديم کرج خود را به ساختمان مجلس رسانده است، گفت: رئيس جمهور در تلويزيون اعتراف کرده است که دولت ۶۰ هزار ميليارد تومان به صندوق بيمه ما بدهکار است و ظاهرا دولت به جای پرداخت اين بدهی به کارگران، قصد تصرف سازمان تامين اجتماعی را دارد چون در اين صورت دولت به خودش بدهکار می‌شود.

کارگر ديگری که می‌گويد از يک کارخانه داروسازی در شرق تهران خود را به اين تجمع رسانده است دليل مخالفتش با اين لايحه دولت را به عهده گرفتن وظيفه نظارتی در بخش درمان توسط دولت که خود مجری ارائه خدمات درمانی است اعلام می‌کند و می‌گويد در صورت تصويب اين لايحه فساد در تامين اجتماعی که چندی پيش توسط خود مجلس افشا شد بيش از گذشته خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016