یکشنبه 25 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه مجلس: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای حق ورود به موضوعات دفاعی و موشکی را ندارند

مهر ـ نمايندگان مجلس شورای اسلامی در حال جمع آوری برای بيانيه ای هستند که در آن تاکيد شده است مذاکره کنندگان بايد از طرح مباحثی در خصوص موضوعات دفاعی همچون توان موشکی در مذاکرات هسته ای جلوگيری نموده و حق ورود يا گفتگو در اين زمينه ها را نخواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمايندگان مجلس در تاکيد بر حفظ حقوق هسته ای کشور در مذاکرات با۱+۵ در جلسه علنی روز يکشنبه مجلس بيانيه ای را امضا کردند.

تعداد امضاهای اين بيانيه تا کنون به ۲۲۲ امضا رسيده است.

در متن اين بيانيه آمده است که هيات مذاکره کننده در هر مرحله از مذاکرات بايد در اين راستا حرکت نمايد و به هيچ عنوان نبايد کوچکترين عقب نشينی از حقوق هسته ای ملت ايران کرده و يا ممانعت و محدوديتی در زمينه اعمال و اجرای فعاليت های چرخه سوخت هسته ای که معاهده ان پی تی اجازه داده است را بپذيرد.

هر گونه توافق با ۱+۵ نبايد بر خلاف اين معاهده، هيچگونه محدوديت و ممنوعيتی برای فعاليت های مربوط به تحقيق به ويژه توسعه راکتور آب سنگين و غنی سازی به عمل آورد که از نظر نمايندگان ملت پذيرفته نخواهد بود و نمايندگان برای دفاع از حقوق مسلم هسته ای تخلف کنندگان را به مردم معرفی خواهند نمود و اجازه نخواهند داد حقوق ملت مورد تضييع و تهديد قرار گيرد.

علاوه بر اين مذاکره کنندگان بايد از طرح مباحثی در خصوص موضوعات دفاعی همچون توان موشکی در مذاکرات هسته ای جلوگيری نموده و حق ورود و يا گفتگو در اين زمينه ها را نخواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016