چهارشنبه 28 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست راهپيمايی روز جهانی کارگر به دولت ارسال شد


• ستاد مرکزی گراميداشت هفته کارگر برای ۱۱ ارديبهشت، روز جهانی کارگر برنامه راهپيمايی کارگران را تدارک ديده و به اين منظور درخواست مجوز اين راهپيمايی را به وزارت کشور ارسال کرده است.

به گزارش ايلنا، ستاد مرکزی گراميداشت هفته کارگر برای ۱۱ ارديبهشت، روز جهانی کارگر برنامه راهپيمايی کارگران را تدارک ديده است و به اين منظور درخواست مجوز اين راهپيمايی را به وزارت کشور ارسال کرده است و با توجه به جلوگيری از راهپيمايی کارگران طی شش سال پايانی دولت احمدی‌نژاد، کارگران اميدوارند در اولين سال تصدی دولت يازدهم، مجوز راهپيمايی روز جهانی کارگر صادر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اين گزارش، ستاد بزرگداشت هفته کارگر اواين روز اين هفته را کارگران و تجديد ميثاق با آرمان‌های امام (ره) نامگذاری کرده است. شنبه ۶ ارديبهشت روز کارگران و تامين اجتماعی نام گرفته است و در اين روز چهارمين جشنواره ادبی فرهنگی کارگر ايرانی نيز برگزار می‌شود. سومين روز از هفته کارگر روز کارگران جوان و امنيت شغلی نامگذاری شده که برنامه اصلی اين روز گردهمايی نمايندگان کارگران قراردادی و پيمانی است. دوشنبه، هشتم ارديبهشت نيز روز کارگران پيشکسوت نام گرفته است. در اين روز هفتمين جشنواره نشان خدمت به قانون کار برگزار می‌شود. نهم ارديبهشت روز کارگران زن نام گرفته است که در اين روز مراسم تجليل از زنان کارگر نمونه برگزار می‌شود. در ششمين روز هفته کارگر که به عنوان کارگران، ولايت و اقتصاد مقاومتی نام گرفته است کارگران با مقام معظم رهبری ديدار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016