چهارشنبه 6 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بان‌ کی‌ مون کشته شدن مرزبان ايرانی را محکوم کرد

فرارو ـ بان کی مون، دبير کل سازمان ملل در پی اقدام تروريست های مسلح در به شهادت رساندن يکی از پنج مرزبان ايرانی ربوده شده در منطقه مرزی جنوب شرق ايران، اين واقعه را محکوم کرد و خواستار مجازات عاملان آن شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری ˈشينهواˈ، در بيانيه سخنگوی دبير کل سازمان ملل که سه شنبه شب منتشر شد، آمده است: دبير کل اقدام يک گروه مسلح را در کشتن يکی از پنج مرزبان ايرانی ربوده شده در ششم فوريه در منطقه مرزی جنوب شرق ايران محکوم می کند و با دولت و ملت ايران که در ابتدای سال جديد و همزمان با برپايی جشن های سالانه نوروز به مناسبت گراميداشت صلح با چنين اقدام اسفباری روبرو شدند، ابراز همبستگی می کند.

بان همچنين با عرض تسليت به خانواده مرزبان به شهادت رسيده، خواستار دستگيری فوری و تحويل جانيان به چنگال عدالت شد و ابراز اميدواری کرد که تلاش های دولت ايران برای آزادی ساير مرزبانان ربوده شده به موفقيت بيانجامد.

اعضای گروهک تروريستی موسوم به ˈجيش العدلˈ ۱۷ بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ايرانی را در منطقه ˈجکيگورˈ شهرستان ˈسربازˈ در جنوب سيستان و بلوچستان ربودند و اخيرا يکی از اين سربازان گروگان گرفته شده به نام ˈجمشيد دانايی فرˈ را به شهادت رساندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016