چهارشنبه 6 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير پاکستان در تهران در ارتباط با مرزبانان ايرانی در وزارت خارجه حاضر شد

يک مقام آگاه از حاضر شدن سفير پاکستان در ايران به وزارت خارجه در ارتباط با وضعيت مرزبانان ربوده شده ايرانی خبر داد.

اين مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اعلام کرد که سفير پاکستان در تهران صبح روز چهارشنبه در ارتباط با پيگيری جدی وضعيت مرزبانان ايرانی ربوده شده و اقدام فوری دولت پاکستان در شناسايی و دستگيری عاملان شهادت يکی از مرزبانان و تحويل آنها به ايران در وزارت امور خارجه حاضر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکشنبه هفته جاری سوم فروردين گروهک تروريستی موسوم به جيش‌العدل اعلام کرد يکی از پنج مرزبان ايرانی ربوده شده به نام جمشيد دانايی‌فر را اعدام کرده است.

مقامات محلی پاکستانی نيز شهادت يکی از مرزبانان را تاييد کرد.

روز سه‌شنبه نيز سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تأسف شديد از خبر شهادت يکی از مرزبانان ايرانی به دست تروريست‌ها، دولت پاکستان را مسوول پاسخگويی نسبت به اين موضوع دانست.

مرضيه افخم در گفت‌وگو با ايسنا بيان اين‌که "تاکنون اقدام جدی از سوی طرف‌های پاکستانی انجام نشده است"، تاکيد کرد: ايران خواستار اقدام جدی و فوری دولت پاکستان برای دستگيری و تحويل تروريست‌ها و تضمين سلامتی و بازگشت مرزبانان کشورمان است.

گروهک تروريستی جيش‌العدل ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۲ پنج مرزبان ايرانی را در منطقه جکيگور شهرستان سرباز در جنوب سيستان و بلوچستان ربوده و به پاکستان منتقل کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016