شنبه 9 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پوتين: گام های بين المللی برای برقراری ثبات در اوکراين بررسی شود

خبرگزاری ريا نووستی - "ولاديمير پوتين" (Vladimir Putin) رييس جمهور روسيه در جريان گفتگوی تلفنی با "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا بحران اوکراين را مورد بحث قرار داده و پيشنهاد کرد گام های ممکن جامعه بين المللی برای برقراری ثبات در اين کشور بررسی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اطلاعيه دفتر مطبوعاتی کرملين ضمن اعلام اين مطلب گفته می شود:" پوتين توجه باراک اوباما را به ادامه بيدادگری های تندروها جلب کرد که بدون ترس از مجازات در نواحی گوناگون در کييف عمليات ارعاب آميزی را عليه افراد غير نظامی، ساختارهای حکومتی و نهادهای انتظامی در مناطق گوناگون اوکراين و کييف انجام می دهند. رهبر روسيه در اين رابطه پيشنهاد کرد گام های ممکن جامعه بين المللی برای مساعدت به برقراری ثبات بررسی شود".

روسای جمهور روسيه و آمريکا قرار گذاشتند در آينده نزديک وزيران امور خارجه دو کشور مشخصات چنين کار مشترک را مورد بحث قرار دهند.

يادآور می شود روز ۲۲ فوريه حکومت در کييف به شکل کودتا تغيير کرد. مجلس رادا (پارلمان) اوکراين روز ۲۲ فوريه زير فشار اپوزيسيون "ويکتور يانوکوويچ" رييس جمهور اين کشور را از سمت خود برکنار کرده، قانون اساسی اوکراين را تغيير داده و قراری در خصوص واگذاری اختيارات رييس جمهور به "آلکساندر تورچينوف" رييس پارلمان تا برگزاری انتخابات زودرس رياست جمهوری در ماه مه صادر کرد. يانوکوويچ اعلام نمود به خاطر تهديد به سرکوب فيزيکی اوکراين را ترک کرده و هنوز رييس جمهور اوکراين است. مسکو در قانونيت تصميمات پارلمان اوکراين شک دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016