دوشنبه 18 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازی رايانه ای شليک به موسوی، رهنورد، هاشمی، کروبی، خاتمی ...

شرق: «فتنه را بگير»، «بازگشت مختار»، «سقوط موسوی»، «شليک به مرتد» و «جدال با فتنه‌گران»! بازی‌های کامپيوتری هستند که درون‌‌مايه‌ای با مضامين مبارزه با «فتنه‌گران» دارد و سايت هنر ناب اسلامی در سايت خود منتشر کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين بازی‌ها که قابل دانلود برای عموم است، هدايای سايت برای عموم مردم ناميده شده است. در اين بازی‌های کامپيوتری چهره ميرحسين موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد، سيدمحمد خاتمی و مهدی هاشمی نمايان می‌شود که کاربران بايد با شليک به آنان، به مبارزه با افرادی که دشمنان نظام می‌خوانندشان، بپردازند.

در بازی بازگشت مختار اين رويه نمود عينی‌تری می‌يابد. در اين بازی در فضايی وارد خواهيم شد که پوستری از مهندس موسوی با کراوات و شالی سبز و چهره موسوی به‌همراه کروبی و خاتمی و خانم رهنورد جلو مخاطب می‌آيد که بازيگر بايد با شليک به آنان امتياز خود را افزايش دهد اگر نه از «بصيرتش» کم خواهد شد!

«سلطانی» از دست‌اندرکاران اين سايت به «شرق» می‌گويد که اين بازی‌ها کيفيت بالای چندانی ندارند اما برای شفاف‌سازی جريانات فتنه به کار می‌آيد. اين بازی‌ها در ايام فتنه ساخته شده است. در پوستر اين بازی عکس مهدی هاشمی با عنوان «تحت‌تعقيب؛ زنده و مرده صفر دلار» منتشر شده است.

همچنين در بازی ديگری با عنوان «شليک به مرتد» شاهين نجفی خواننده خارج از کشور نيز وارد بازی می‌شود. او در پاسخ به اين سوال که چه موسسات يا ارگان‌هايی به ساخت چنين بازی‌هايی دست زده‌اند، می‌گويد: اين بازی‌ها توسط افرادی خودجوش ساخته شده و موسسه هنرهای ناب اسلامی هم آنها را منتشر کرده است. البته بازی «فتنه را بگير» کاری از موسسه ماست که برای دانلود هم در سايت گذاشته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016