سه شنبه 20 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابتکار: اتهام وارادت بنزين به همسرم دروغ محض است

تهران - ايرنا - معاون رييس جمهوری و رييس سازمان حفاظت محيط زيست گفت:اتهام وارادت بنزين به همسرم دروغ محض و بهتان است.

معصومه ابتکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ايرنا اظهار کرد: کسانی که منافعشان با بنزين سرطانی پتروشيمی گره خورده، اين تهمت ها را نسبت می دهند. در حالی که اين موضوع از وزارت نفت قابل پيگيری و استعلام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: متاسفانه اين افراد استعلام نمی کنند، چون می خواهند دروغ بگويند، خوشبختانه مردم ما آگاه هستند.

ابتکار افزود: من کاملا بر سر منافع مردم و حفظ سلامتی آنها ايستاده ام و کوتاه نمی آيم و با هر اقدامی که سلامتی مردم را به خطر بياندازد، مقابله خواهم کرد.

بعد از اينکه با تلاش رياست سازمان حفاظت محيط زيست توليد و توزيع بنزين پتروشيمی که سرطانزا بودن آن محرز است، متوقف شد؛ برخی سايت ها اقدام به تخريب اين حرکت کرده و از محمد هاشمی اصفهانی همسر معصومه ابتکار به عنوان وارد کننده بنزين خارجی نام بردند.

با متوقف شدن توليد و توزيع بنزين پتروشيمی در کشور بر اساس اعلام سازمان های مرتبط، هوای تهران از ابتدای سال جاری تا پيش از وقوع توفان در شرايط سالم بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016