شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از توليدات سينمايی با رويکرد مد و لباس اسلامی حمايت می‌شود

• دبير نخستين جشنواره فيلمنامه کوتاه و عکس مد و لباس از حمايت از توليدات سينمايی با رويکرد مد و لباس اسلامی ايرانی خبر داد.


ايلنا: دبير نخستين جشنواره فيلمنامه نويسی کوتاه و عکس گفت: توسعه نوآوری و خلاقيت در پوشش اسلامی، بسترسازی به منظور توجه هر چه بيشتر به نخبگان کشور، ارتقا محتوی دانش سينمايی و فراهم کردن زمينه‌های تبادل نظر فيلمنامه نويسان با يکديگر و... از مهم‌ترين اهداف برگزاری اين جشنواره در سراسر کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر باکيده اظهار کرد: ارتقای سطح آگاهی‌، تجربه و بينش نسل جوان، تعميم ارزش‌های والا‌ی دينی و فرهنگی‌، پرورش هنرمندان متعهد در کشور، طرح و تحليل چشم انداز‌های قابل تأمل در حيطه‌ محتوا به ويژه ارتقای سطح فرهنگ پوشش مناسب با موازين اسلامی و صيانت از آن از اهداف کلی برگزاری اين جشنواره به شمار می‌رود.
وی با بيان اينکه برگزاری اين جشنواره می‌تواند زمينه‌های لازم به منظور تبادل انديشه و ديدگاه فيلمنامه نويسان با يکديگر را فراهم آورد، خاطر نشان کرد: حمايت و افزايش سطح توليدات بخش فيلم کوتاه به ويژه آثار پويا نمايی مرتبط با موضوع، معرفی توانمندی‌های موجود در حوزه مد و لباس ايرانی اسلامی با استفاده از جذابيت‌های فيلمسازی، نگاه به موضوع پوشش در طول تاريخ تمدن ايرانی اسلامی و استفاده‌های کار بردی از آن در قالب فيلمنامه از ديگر اهدافی هستند که در جريان برگزاری اين جشنواره تحقق خواهند يافت.
باکيده گفت: اين جشنواره نخستين بار است که در سطح کشور برگزار می‌شود و بنياد ملی مد و لباس اسلامی ايرانی وابسته به معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد از۲۰ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۱ متولی برگزاری آن خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016