شنبه 29 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاوره رایگان به جوانان و زوجهای جوان در نمایشگاه ازدواج

مدیر اجرایی نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی گفت: نماینده دستگاه های مختلف طبق جدول زمانبندی شده در این نمایشگاه حاضر می شوند و جوانان می توانند مطالبات خود را از مسئولین دستگاه های فعال در حوزه ازدواج بخواهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گچکار افزود: ازدواج نیاز به فرهنگ سازی دارد و یکی از اهداف ما در برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و پایدار است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به نمایشگاه که تا دوم آبان ماه امسال در سالن حجاب برپاست، ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها و آثار دستگاه های مختلف در حوزه ازدواج به معرض دید عموم گذاشته شده است. همچنین غرفه های حاضر در قالب سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی فعال حوزه ازدواج در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

گچکار به غرفه ای با عنوان موانع ازدواج اشاره کرد و بیان داشت: علت برپایی این غرفه معرفی موانع و تجملات ازدواج است که با ظواهر زیبایی که دارند باعث می شوند اصل وجه انسانی ازدواج فراموش شود. این نمادهای به نمایش گذاشته شده در غرفه موانع ازدواج، مظهر تجمل‌گرایی هستند و به زوج ها این نکته را یادآور می شوند که باید ملاک های اخلاقی و انسانی را مدنظر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ما در طول برگزاری این نمایشگاه سعی داریم از دستگاه ها و افراد و نهادهای فعال در حوزه ازدواج تجلیل کنیم. همچنین در غرفه های مشاوره این نمایشگاه کارشناسان و مشاوران آمادگی آن را دارند که به جوانان و زوج های جوان به صورت رایگان مشاوره بدهند.

مدیر اجرایی نمایشگاه و جشنواره ازدواج اظهار داشت: ما در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سعی کردیم جهیزیه هایی را به جوانان معرفی کنیم که همگی از تولیدات ملی و داخلی هستند. با این کار قصد داریم این پیام را به جوانان بدهیم که با ابزار و وسایل ایرانی هم می توانند ازدواج خوب و سعادتمندی داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره بخش ویژه جان جهان گفت: با توجه به اهانت اخیر به ساحت پیامبر اسلام(ص)، بخش ورودی نمایشگاه را مزین به غرفه نمادین بارگاه رسول الله(ص) کردیم تا جوانان بتوانند دلنوشته های خودشان را بر روی شیشه شبستان یادداشت کنند. از این دلنوشته ها عکسبرداری می شود و بعدا به عنوان سند محبت جوانان به پیامبرشان نگه داری می شود.

گچکار غرفه نمادین منزل امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را نمایش سادگی زندگی آنها دانست و تاکید کرد: این 2 بزرگوار در ساده ترین خانه دنیا به هم عشق می ورزیدند. جوانان ما باید با الگو قرار دادن آنها ازدواج آسان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016