دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش ۱۸ هزار واقعه ازدواج در ۳ ماهه نخست سال، تهران رکوردار کمترين ازدواج در کشور

ايسنا ـ مدير گروه مشاوره و خدمات روانشناسی وزارت ورزش و جوانان، نرخ کشوری ازدواج در سه ماهه نخست سال نسبت به مد ت مشابه آن در سال گذشته ۷.۵ در صد کاهش داشته است.

مريم نجابتيان در گفت‌وگو با خبرنگار«جوانان» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به آمار ثبت شده ازدواج در سه ماهه نخست سال ۹۱ در کشور، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۲۴ هزار و ۵۲ واقعه ازدواج در کشور به ثبت رسيده است که بيشترين ميزان ازدواج ثبت شده برای مردان با تعداد ۸۴ هزار و ۸۹۹ نفر در گروه سنی ۲۰ - ۲۴ سال و بيشترين ميزان ازدواج ثبت شده برای زنان در همان رده سنی با تعداد ۷۵ هزار و ۹۴۱ نفر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين استان‌هايی که بيشترين و کمترين ميزان ازدواج در کشور در آنها به ثبت رسيده است را اعلام کرد و گفت: استان‌های اردبيل، خراسان شمالی و زنجان به ترتيب با ۱۶.۳، ۱۶.۳ و ۱۶.۲ نفر در يکهزار نفر جمعيت بيشترين نرخ ثبت ازدواج در کشور را دارا هستند.

نجابتيان افزود: استان‌های تهران، البرز و سمنان به ترتيب با ۲، ۷ و ۹ نفر در يکهزار نفر جمعيت، کمترين نرخ ثبت ازدواج در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

مدير گروه مشاوره و خدمات روانشناسی وزارت ورزش و جوانان در پايان به آمار ثبت شده ازدواج در سه ماهه نخست سال ۹۰ نيز اشاره و خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست سال ۹۰، ۲۴۲ هزار و ۲۰۳ واقعه ازدواج به ثبت رسيده است که نسبت به سه ماهه نخست سال جاری، ۱۸ هزار و ۱۵۱ واقعه ازدواج بيشتر داشتيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016