پنجشنبه 29 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"گذشته" اصغر فرهادی رسما نامزد نخل طلای جشنواره کن شد

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، جديدترين ساخته «اصغر فرهادی» دقايقی پيش رسما به بخش رقابتی جشنواره فيلم کن دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، «تيری فرمائو»، رييس جشنواره فيلم کن در نشست خبری که ساعت ۱۱:۱۵ دقيقه به وقت پاريس برگزار شد، نامزدهای نخل طلای ۲۰۱۳ را با حضور کارگردان ايرانی برنده اسکار اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيلم «گذشته»، جديدترين ساخته اصغر فرهادی که از مدت‌ها قبل به عنوان يکی از فيلم‌های بخش رقابتی کن بر سر زبان‌ها بود، در شصت‌وششمين دوره اين فستيوال برای دريافت نخل طلا رقابت خواهد کرد.

علاوه‌بر «برنيس بژو» (بازيگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار) و همچنين «طاهر رحيم» (برنده جايزه سزار)، بازيگران ديگری چون «علی مصفا»، «پائولين بورلت»، بازيگر بلژيکی فيلم معروف «زندگی صورتی»، «اليس آگويس»، «ژان جستين» ،«سابرينا وازانی» و«بابک کريمی» در اين فيلم، مقابل دوربين محمود کلاری رفته‌اند.

در اين فيلم (علی مصفا) پس از اختلاف طولانی با همسرش (برنيس بژو) وی را رها کرده و به ايران برمی‌گردد و همسرش با مردی فرانسوی (طاهر رحيم) آشنا می‌شود و آن مرد وارد زندگی‌اش می‌شود. در همين حال است که او به شوهرش در ايران نامه می‌نويسد و از او تقاضای طلاق می‌کند. مرد به فرانسه برمی‌گردد و فردی جديد را در خانه‌اش با دو بچه‌اش می‌بيند و داستان ادامه می يابد.

ششمين ساخته‌ بلند اصغر فرهادی روز پانزدهم می (۲۵ ارديبهشت) همزمان با آغاز جشنواره کن در فرانسه اکران خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016