یکشنبه 8 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلم "عشق" اثر ميشائيل هانکه ۱۴ ميليون در ايران فروش کرده است

ايسنا ـ قائم مقام بنياد سينمايی فارابی از فروش ۱۴ ميليون تومانی فيلم سينمايی«عشق» ساخته ميشل هانکه پس از اکران در چند سانس سالن‌های تهران و شهرستان خبر داد.

حسن نجاريان در گفت‌وگويی با خبرنگار بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينکه حدود دو هفته است‌ که اکران فيلم «عشق» در سينما «فرهنگ» سپری شده است، گفت: همانطور که پيش از اين اعلام کرده بوديم، نمايش اين فيلم پس از تعطيلات نوروز به صورت تک سانس آغاز شد و استقبال هم تا کنون بد نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با اشاره به اينکه قرار است تعداد سينماها افزايش پيدا کند، ادامه داد: در حال حاضر فيلم «عشق» در سينما فرهنگ،‌ برج ميلاد و سينما ماندانا به صورت تک سانس و در شهرهای اصفهان‌، انزلی،‌ مشهد و درود نمايش داده می‌شود. البته افزايش تعداد سينماها به همکاری سازمان‌ها و سينمادارها بستگی دارد که تمايل به اکران داشته باشند.

نجاريان همچنين گفت: در ميان پرديس‌های سينمايی هم حوزه هنری برای پرديس آزادی و شهرداری تهران برای پرديس «ملت» بايد جلو بيايند تا بتوانيم مذاکره کنيم.

او در پاسخ به اينکه آيا حوزه هنری مشکلی با اکران اين فيلم ندارد،‌ بيان کرد: هنوز هيچ اظهارنظری درباره خود فيلم و اکران آن از طرف حوزه هنری صورت نگرفته است.

قائم مقام بنياد سينمايی فارابی درباره فيلم‌های خارجی ديگری که قرار است پس از «عشق» اکران شوند، هم گفت: فيلم «انسان‌ آزاد» و «سزار بايد بميرد» ساخته برادران تاويانی که جايزه خرس طلايی جشنواره برلين را هم گرفته است، پروانه نمايش گرفته‌اند و در آينده اکران می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016