یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قباد آذرآئين، نويسنده: ناشرم می‌گويد مجوز نشر کتابت را خودت بگير

مهر ـ قباد آذرآئين همزمان با انتشار دو اثر داستانی تازه از خود گفت: ناشرم به من گفته برای انتشار مجموعه داستان تازه‌ام با عنوان «داستان من نوشته شد» خودم بايد به دنبال دريافت مجوز نشر کتاب بروم.

قباد آذر آئين در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار دو اثر داستانی تازه از خود گفت: رمان «من مهتاب صبوری» به تازگی از سوی نشر روزنه منتشر شده است. البته به من گفته شده که جلد کتاب مشکلاتی دارد و بايد اصلاح شود. اميد داشتم که اين رمان در نمايشگاه کتاب امسال ارائه شود که ناشر از حضور در نمايشگاه محروم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته آذرآئين داستان اين رمان درباره زنی به نام مهتاب است که پس از درگذشت همسرش تصميم می‌گيرد با رانندگی از عهده تامين مخارج خانواده خود برآيد.

اين نويسنده همچنين از انتشار اثر تازه‌ای از خود در نشر قطره با عنوان «از باران تا قافله سالار» خبر داد و گفت: اين مجموعه داستان گزيده‌ چهل سال حضورم د فضای داستان نويسی ايران است که در آن جدای از گزيده داستان‌های من، نخستين داستانی که از من منتشر شده است را نيز در درون خود دارد. اين داستان که عنوان باران را بر خود دارد، داستانی را درباره شهر خشک و بی‌باران مسجد سليمان روايت می‌کند که برای نخستين بار در نشريه‌ای متعلق به شهر بارانی رشت منتشر شد و جالب اينکه اين داستان را در «نفی» باران و «نان‌بُر» بودنش نوشته بودم.

آذرآئين همچنين با اشاره به مجموعه داستان ديگری از خود که در دست انتشار است، گفت: ۹ ماه قبل مجموعه‌ای از داستان‌هايم را در کتابی با عنوان «داستان من نوشته شد» را از سوی نشر ثالث برای کسب مجوز به ارشاد فرستاديم. اما بعد از اين مدت ناشر به من می‌گويد که از پيگری کسب مجوز انتشار اين کتاب خسته شده و خودم بايد به دنبال رفع و رجوع آن باشم. من هم در اداه کتاب کسی را نمی‌شناسم و همين باعث شده انتشار اين مجموعه فعلا دچار مشکلاتی شود.

از آذرآئين پيش از اين آثاری همچون «چه سينما رفتنی داشت يدو» و «عقرب‌ها را زنده بگير» منتشر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016