دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افسانه بايگان از دلايل شرکت در انتخابات شورای شهر و رد صلاحيتش گفت

مهر ـ افسانه بايگان بازيگر سينما و تلويزيون سينمای ايران که چندی پيش در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده بود درباره اهداف ثبت‌نام و همچنين مساله رد صلاحيتش توضيحاتی را در قالب يک متن در اختيار خبرگزاری مهر قرار داد.

در اين متن آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

هست کليد در گنج حکيم

خدمت و محبت، اين دو لذت شريف را آفريدگار مهر گوهر نهاد آدمی شناخته است. رهرويی شنيد و گفت: کار عاشقان پاکباخته است. گفتم ای رفيق راه يک نگاه مهربان که از تو ساخته است!

انگيزه خدمت در خانواده ما موروثی است که از توليت آستان قدس رضوی تا نمايندگی مجلس اول شورای ملی و خدمت در پست‌های حساس و کليدی چون فرمانداری، شهرداری و در عرصه هنرهايی چون شعر، نمايش، موسيقی، نقاشی و... بوده‌اند و اين امر همواره برای بزرگان و اجداد بنده مفهوم حقيقی زندگی پر بارشان بوده است.

بنده هرگز علاقمند سياست نبوده و نيستم و بنا به فرمايش اميرالمومنين حضرت علی(ع) اين دنيا از عطسه بزی هم کم ارزشتر است، اما به انگيزه ارائه خدمت و ارائه نظرات و تجربياتم با پيشنهاد دوستان فرهنگی‌ام که شوق خدمت و نگاهی آرمانگرايانه را در بنده تشخيص داده بودند، تصميم به حضور در انتخابات شورای شهر گرفتم و بر کسی پوشيده نيست که برای حضور در اين مرحله يعنی يک اعلام آمادگی و ثبت‌نام ساده به حمايت های سياسی نيازی نيست به خصوص برای کسی که به لطف بی پايان خداوند و محبت مردم تکيه دارد.

باری پس از اعلام رد صلاحيت بنده، ضمن اظهار پايبندی کامل به اسلام و قانون اساسی انصراف خود را از ادامه کانديداتوری اعلام کردم. غرض از اين حضور فقط خدمت صادقانه و بی ريا به خداوند و مردمی بوده که طی سال‌های حضورم در عرصه هنر همواره با محبت مشوقم بوده اند. از دوستانی که با پيشنهاد و تشويق بنده برای حضور در اين زمينه در حقيقت بنده را فردی صالح برای خدمت تشخيص دادند و از همه مردمی که با احساسات پاک خود در فرود و فرازهای اين راه همراهی ام کردند.

سپاسگزارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016