شنبه 22 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فروش “گذشته” اصغر فرهادی در ایران از یک میلیارد تومان گذشت

علی سرتیپی – مدیرعامل فیلمیران- در گفت‌وگو با ایسنا مجموع فروش این فیلم را در تهران و شهرستان یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این فیلم شب گذشته پنجشنبه در تهران ۴۰ میلیون تومان فروخته است.

وی با اشاره به استقبال از طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان اظهار کرد: «گذشته» شب گذشته در این طرح تنها در سینما آزادی ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته است.سرتیپی همچنین مجموع فروش فیلم «گذشته» را در تهران ۸۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



این پخش‌کننده درباره فروش فیلم «چه خوبه که برگشتی» داریوش مهرجویی نیز خاطرنشان کرد: این فیلم فروشش در تهران و شهرستان‌ها به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده که سهم تهران از این فروش ۸۵۰ میلیون تومان است.

وی اظهار امیدواری کرد، استقبال از فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و گفت: البته امشب مسابقه والیبال است و پیش‌بینی می‌شود استقبال زیاد نباشد، اما با توجه به فیلم‌های در حال اکران امیدوارم رونق خوبی را برای سینماها در ماه رمضان شاهد باشیم.

سرتیپی از برپایی نشست خبری برای اصغر فرهادی طی روزهای آینده در «فیلمیران» خبر داد.

وزارت ارشاد مجوز نصب پوسترهای فیلم گذشته را در سطح شهر نداده است.

پخش کننده فیلم دلیل مخالفت اداره ارشاد استان تهران را “نوع طراحی پوستر این فیلم و عکس‌های آن” اعلام کرده است.

او گفته است: “ارشاد اعلام کرده به دلیل آن که موهای بازیگر فرانسوی فیلم بلند است و شکل قرارگیری او در کنار علی مصفا در عکس مناسب نیست، اجازه نصب بیلبورد وجود ندارد.”


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016