چهارشنبه 9 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حامد بهداد: بگذاريم تقوايی و بيضايی کارشان را انجام دهند

روزنامه شرق: «حامد بهداد» با انتقاد از اقتصاد و خلاقيت سرکوب‌شده در سينمای کشور در برنامه هفت، عنوان کرد که بايد فضايی فراهم شود تا افرادی مثل تقوايی و بيضايی بتوانند کارشان را انجام دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حامد بهداد، بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگويی که چهارم مرداد در برنامه هفت انجام داد، به بی‌دانشی منتقدان درمورد تکرار شدن يک بازيگر در نقش‌های متفاوت اشاره کرد: «مرحوم شکيبايی همان صداست و هميشه هم خودش را تکرار می‌کرد ولی مردم از حضورش در يک فيلم لذت می‌بردند. مردم ما فردين را همان‌طور که بود دوست داشتند.»

او همچنين با بيان اينکه يک بازيگر به‌تنهايی نمی‌تواند دليل فروش يک فيلم باشد و نوع چينش کارگردان و استفاده از يک بازيگر نيز مطرح است، از اقتصاد و خلاقيت سرکوب‌شده در سينما گله کرد و خواستار فضای مطلوب‌تر برای حضور هنرمندان برجسته شد: «همه ما پيرو دين و مذهب هستيم و نمی‌خواهيم ارزش‌ها را زير سوال ببريم اما بايد فضايی فراهم شود تا افرادی مثل تقوايی و بيضايی بتوانند کارشان را انجام دهند.»

همچنين در بخش ديگری از اين برنامه محمود گبرلو، مجری برنامه در مورد اتفاقات اخير «خانه سينما» صحبت کرد و با تاکيد بر اينکه اهالی سينمای ايران اين‌روزها بايد به بازيابی قدرت تشخيص خود برسند، گفت: «يکی از مسايلی که اين‌روزها گريبان سينمای ايران را گرفته خودبينی و غفلت از خودسازی است. بهتر است با خودسازی فتنه درونی خود را پيدا کنيم، نياز اساسی سينمای ايران دوستی و محبت است.»

مهدی فقيه، بازيگر سينما نيز که ميهمان ديگر اين برنامه بود، در تاييد سخنان گبرلو گفت: «بياييد بنشينيم و به رفتار خودمان نگاه کنيم. کمی به خودمان بياييم و ببينيم برای مردم چه کرده‌ايم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016