چهارشنبه 23 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز‌ پرستوی: پخش تصاوير مجلس آبروريزی است

ايسنا ـ همزمان با سالگرد زلزله‌ آذربايجان شرقی، پرويز پرستويی آخرين اقدامات انجام شده برای احداث خانه فرهنگ در شهرستان «هريس» را تشريح کرد و در عين حال از نحوه‌ برگزاری جلسات رای اعتماد به وزرای پيشنهادی در مجلس انتقاد کرد. اين عضو ستاد کمک‌رسانی سينماگران به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقی در گفت‌و‌گو با ايسنا، با تسليت دوباره به بازماندگان اين حادثه گفت: لازم می‌دانم همزمان با سالگرد زلزله اطلاعات مختصری به ملت ايران به‌ويژه کسانی که در دو روز کمک‌رسانی در سينما «آزادی» حضور داشتند و همچنين افرادی که در سراسر جهان به ياری ما آمدند، توضيحاتی ارائه کنم. اين بازيگر ادامه داد: ما از کمک‌های مردمی، زمينی را به مساحت ۲ هزار مترمربع در شهر هريس يکی از مناطق اصلی زلزله‌زده تهيه کرديم و در اين يک سال جلسات هفتگی‌ ما به صورت منظم با حضور اعضای ستاد شامل رضا ميرکريمی،‌ کمال تبريزی و من برگزار شد و بعدها افراد ديگری شامل امير اثباتی و شادمهر راستين به اتاق فکر اضافه شدند و در برپايی جلساتی با مهندسان، نقشه‌ مورد نظر نهايی شد. پرستويی خاطر نشان کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هدفمان اين بود طرحی را نهايی کنيم که بتوانيم ضمن ساخت آن با بودجه‌ای که در اختيار داريم، جزئياتی که يک خانه فرهنگ لازم دارد را فراهم کنيم. اين بازيگر گفت: خوشبختانه شرايط جوری پيش می‌رود که قبل از رسيدن سرما مراحل ساخت خانه فرهنگ آغاز خواهد شد و اميدواريم سال آينده شاهد افتتاح اين مکان و هديه آن به مردم زلزله‌‌زده‌ استان آذربايجان شرقی باشيم تا مردم ببينند کمک‌هايشان بی‌ثمر نبوده است.

گلايه از جلسه‌های رای‌ اعتماد
اما صحبت‌های اين بازيگر فقط به مسائل مربوط به زلزله اهر محدود نشد. پرويز پرستويی که اغلب درباره مسائل اجتماعی و فرهنگی نيز اظهارنظر می‌کند، اين بار درباره يک موضوع سياسی، اما از زاويه فرهنگی و اجتماعی اظهارنظر کرد. اين بار، بحث‌ها و گفت‌وگوهای جلسه‌های بررسی رای اعتماد وزرای پيشنهادی کابينه يازدهم بود که نظر پرويز پرستويی را به خود جلب کرد. آنچه پرستويی به آن اشاره کرد، نه حرف‌های گفته شده در اين جلسات، بلکه رفتارهای نمايندگان در مجلس، به‌ويژه وقتی رئيس جمهور در مجلس حضور دارد يا ديگر همکاران آنان درحال اظهار نظر هستند، بود. اين بازيگر با اشاره به جلسات مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد به وزيران کابينه‌ دولت يازدهم اظهار کرد: من گلايه‌ای ازاين جلسات که اين روزها به صورت مستقيم از تلويزيون برای سراسر دنيا پخش می‌شود، دارم. وی افزود: متاسفانه می‌بينم رئيس جمهوری که با رأی مردم انتخاب شده‌است، در مجلس حضور دارد و وزرا درباره‌ برنامه‌شان توضيح می‌دهند، اما بسياری از اين نمايندگان که از طرف مردم در آن‌جا حضور دارند، هيچ توجهی ندارند و مدام گرم صحبت‌ کردن و راه رفتن هستند. پرستويی پخش چنين تصاويری را يک آبروريزی دانست و گفت: از آقای لاريجانی به عنوان رئيس مجلس توقع دارم که اين افراد را از جلسه بيرون کنند و به اين نمايندگان می‌گويم اگر به خودتان احترام نمی‌گذاريد حداقل به مردمی که به شما رأی دادند، احترام بگذاريد. وی ادامه داد: هر کلمه‌ اين وزرا سرنوشت‌ساز است. شما گوش نمی‌کنيد و بعد مشکلات به وجود می‌آيد، حداقل به مردم بی‌احترامی نکنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016