چهارشنبه 27 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درياچه اروميه ۱۹ ميليارد متر مکعب آب نياز دارد

استاندار آذربايجان شرقی گفت: ميزان نياز درياچه اروميه به آب، ۱۹ ميليارد متر مکعب است، که تامين اين ميزان آب همت همگانی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه آذربايجان شرقی، احمد عليرضابيگی در جمع اهالی روستای ديزج شيخ‌ مرجان از توابع شهرستان شبستر، گفت: حل مشکل کم‌آبی و مديريت منابع، تنها مربوط به دولت نيست، بلکه بخش عمده آن، همت مردم و همراهی آنها با دولت است و تاريخ انقلاب هم نشان داده است که دولت و ملت با همدلی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خواستار مديريت بهينه آب در حوزه درياچه اروميه شد و افزود: عواملی مانند کاهش بارش، تغيير اقليم و افزايش سطح کشت موجب شده است که امروز منابع و مصارف آبی ما همخوانی نداشته باشند؛ لذا بايد منابع آبی را بهتر و بهينه‌تر مديريت کنيم.

وی با اشاره به اين که دولتمردان نظام اسلامی، محبت مردم را در همه صحنه‌ها درک کرده‌اند، گفت: بسياری از حکومت‌ها هستند که حسرت اين محبت را می‌خورند و هر چه هزينه می‌کنند نمی‌توانند آن را به دست بياورند.

عليرضابيگی با تجليل از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، اظهارداشت: عظمت انقلاب، نتيجه خون شهداست و بايد از زحمات تمام کسانی که سربلندی امروز را برای ما به ارمغان آوردند قدردانی کنيم.

استاندار آذربايجان شرقی با اشاره به بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ديزج شيخ‌ مرجان با همت مردم و خيرين، گفت: اميدواريم اين بنا که با نيت خير مومنين بنا شده، بيشتر از اين که هست در زندگی مردم اثرگذار باشد.

وی با بيان اين که مساجد، نشان ايمان، وحدت و نزديکی به خداست، افزود: مساجد در جمهوری اسلامی همواره نشانه امنيت بوده و بسياری از حوادث تاثيرگذار انقلاب اسلامی از مسجد شروع شده است.

عليرضابيگی با تاکيد بر اين که بايد از ظرفيت‌های مساجد بيشتر و بهتر استفاده کنيم، خاطرنشان کرد: جوانان بايد بتوانند از ظرفيت‌های مساجد مانند کتابخانه‌ها و کانون‌های فرهنگی برای ارتقای ديانت، تقوا و شکوفايی استعدادهای خود استفاده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016