یکشنبه 5 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناصر ملک‌مطيعی: در اين سال‌ها از معشوقم دور بوده‌ام

روزنامه قانون ـ گروه فرهنگ و هنر- او سال ۱۳۴۱ با پوشيدن لباس جاهل‌ها و کلاه مخملی‌ها، در اين کاراکتر جا افتاد و تا سال‌ها در اين قالب به ايفای نقش پرداخت. سال ۱۳۶۱ پس از آنکه در فيلم برزخی‌های ايرج قادری ايفای نقش کرد، مانند بسياری از همقطاران خود ممنوع‌التصوير شد. حالا در اقدامی شگفت‌انگيز، او پس از ۳۱ سال به سينما بازگشته و تصوير نوستالژيک او بر قاب سينما، نقش بسته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز آدينه در اقدامی جالب، اهالی مطبوعات به معرفی فيلمی دعوت شدند که بدون هيچ خبری، آخرين سکانس خود را فيلمبرداری می‌کرد و کسی که مقابل دوربين ايفای نقش می‌کرد، کسی جز «ناصر ملک‌مطيعی» نبود.

علی عطشانی، کارگردانی که پيش از اين فيلم سه‌بعدی «آقای الف» را کارگردانی کرده بود، فيلم تازه خود را با نام «نقش‌نگار» با تصوير ملک‌مطيعی جان داد.

به گزارش ايسنا، ناصر ملک‌مطيعی در حاشيه مراسم بازگشتش به عرصه سينما، گفت: «زبان من از اينکه چگونه خوشحالی‌ام را از حضور مجدد در سينما بيان کنم، قاصر است. من بچه بداخلاق و تخسی بودم که دوباره به خانه بازگشته‌ام. در گذشته، ما با دست خالی، کم‌دانشی، نداشتن حامی، اما با عشق زياد وارد سينما شديم و مردم با بزرگواری اشتباها‌تمان را ناديده گرفتند.»

ملک‌مطيعی با اشاره به عدم حضور ۳۱ ساله‌اش در سينما اظهار کرد: «در اين سال‌ها که از سينما دور بودم، فکر می‌کنم واقعا از معشوقم دور بوده‌ام. در اين مدت هميشه همه فکر و حواسم به اين معشوق بود. حال نمی‌دانم در سن ۸۳ سالگی آيا معشوق مرا می‌پذيرد يا نه؟ فکر می‌کنم اگر برای اين موهبتی که خداوند به من داده و اين افتخاری که نصيبم شده است، روزی هزار بار سجده شکر کنم، کم است.»

ناصر ملک‌مطيعی در پايان سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور در فيلم «نقش‌ نگار» و جشن بازی مجددش در سينمای ايران، گفت: «دوست داشتم همه دوستانم در شادی امشب من شريک باشند؛ اما بسياری از آن‌ها در ميان ما نيستند و در‌گذشته‌اند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016