یکشنبه 17 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيراندازی شکارچيان متخلف در لرستان به سوی محيط‎بانان

ايسنا ـ مديرکل محيط زيست لرستان از درگيری مسلحانه شکارچيان متخلف با محيط بانان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در لرستان، محمدحسين بازگير افزود: ماموران اجرايی اين اداره کل در ارتفاعات حفاظت شده سفيدکوه خرم آباد (فره کش– تنگ مرو)، درحين گشت و کنترل، متوجه شليک گلوله شده که با دوربين کشی چندين نفره به ارتفاعات منطقه، دو نفر شکارچی را مشاهده می‎کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اضافه کرد: اين افراد هرکدام يک قبضه اسلحه شکاری در دست داشته و در حال شليک به سمت بز و کل‎های وحشی در سطح ارتفاع منطقه بودند.

بازگير با بيان اين که متخلفان با مشاهده ماموران به ارتفاعات فرار کردند، افزود: پس از آن که متخلفان مشاهده کردند که محيط بانان همچنان به دنبال آنها هستند ، اقدام به تيراندازی از طريق اسلحه ام-يک و ژ-۳ به طرف محيط بانان کردند.

مديرکل محيط زيست لرستان ادامه داد: در اين تعقيب و گريز، بر اثر تيراندازی با اسلحه ژ-۳ به مأموران، يکی از محيط بانان به نام چنگيز نيازی در اين درگيری زخمی شد و يکی از شکارچيان با اسلحه ژ-۳ متواری و شکارچی ديگر با اسلحه ام-يک دستگير شد.

بازگير با بيان اينکه از فردخاطی يک سلاح ام-يک، ۳ خشاب خالی و تعدای فشنگ ضبط شده يادآور شد: همچنين در اين درگيری يک قبضه کلت کمری برتا ساخت ايتاليا کشف شد.

وی با اشاره به اين که پرونده اين متخلفان به همراه کشفيات انجام شده جهت سير قانونی به مراجع قضايی تحويل شده است از شناسايی شکارچی متواری خبر داد و گفت: تلاش برای دستگيری اين فرد با دستور مقام قضايی ادامه دارد. همچنين مکاتبات لازم جهت ابطال مجوز سلاح ام-يک فردشکارچی در دستورکار قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016