یکشنبه 17 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"ستاره بی‌نقاب"، کتاب زندگی‌نامه و تجارب بازيگری پرويز پرستويی منتشر می‌شود

پرويز پرستويی: ابتدا زير بار چاپ کتابم نمی‌رفتم

ايسنا ـ کتاب زندگی‌نامه و تجارب بازيگری پرويز پرستويی با نام «ستاره بی‌نقاب» به همراه دی‌وی‌دی تصويری و صوتی درباره اين بازيگر به زودی آماده عرضه می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرويز پرستويی در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)،درباره اين اثر توضيح داد: در اين کتاب که به زودی رونمايی خواهد شد‌، به طور مفصل درباره بازيگری بحث شده است.

وی افزود: در ابتدا زير بار چاپ اين کتاب نمی‌رفتم و احساس می‌کردم افراد با تجربه‌تری هستند که بايد درباره آنها کار شود. اما در نهايت قرار شد با عليرضا عزيزی در انتشارات «توفيق‌آفرين» اين همکاری را داشته باشم و هرچه جلوتر رفتيم بيشتر به اين کار علاقه‌مند شدم و ديدم علاقه‌مندان به بازيگری با خواندن و ديدن اين مجموعه تکليفشان روشن می‌شود.

اين بازيگر خاطرنشان کرد: اگر کسی به بازيگری علاقه‌مند است با خواندن اين کتاب متوجه می‌شود، اگر به واقع طرف اين حرفه بروی چه سختی‌های زيادی در پيش است تا نقش به نتيجه برسد و اين ذات بازيگری است که بعضی‌ها تن می‌دهند و بعضی‌ها تن نمی‌دهند.

پرستويی با بيان اينکه اين کتاب به همراه دی وی دی صوتی و تصويری عرضه خواهد شد‌ به ايسنا گفت: در يکی از اين فيلم‌ها من به مدت ۶۰ دقيقه با خواننده کتاب صحبت می‌کنم و در فيلم ديگری دکتر اميد روحانی به مدت ۶۰ دقيقه بازيگری‌ام را تحليل کرده است.

وی افزود: ۲۵ دقيقه فايل صوتی نيز در اين مجموعه وجود دارد که شامل بيان زندگی‌نامه‌ام با متنی از ليلی کريمان به همراه موسيقی جذابی از کارن همايون‌فر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016