یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم فوتبال نوجوانان ايران به جام‌جهانی صعود کرد، بازهم عبور از استراليا

مهر ـ تيم فوتبال نوجوانان ايران در مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسيا برابر استراليا به پيروزی رسيد تا علاوه بر صعود به مرحله نيمه نهايی اين رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۳ را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسيا عصر امروز يکشنبه و از ساعت ۱۷ با ديدار تيم های ايران و استراليا در ورزشگاه شهيد دستگردی تهران پيگيری شد که در پايان شاگردان علی دوستی مهر موفق شدند حريف خود را با نتيجه ۵ بر يک شکست دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که به قضاوت "ماساکی توما" از ژاپن و در حضور نزديک به دو هزار تماشاگر برگزار شد، سعيد عزت اللهی(۳۱ - از روی نقطه پنالتی) و رضا کرملاچعب(۳۵) برای ايران گل زدند تا شاگردان علی دوستی مهر نيمه اول را با برتری قاطع به پايان برسانند.

در نيمه دوم بازهم اين ايران بود که توپ و ميدان را در اختيار داشت و موفق شد توسط محمدرضا بازاج(۶۴) و علی ريگی(۸۰) به دو گل ديگر دست پيدا کند. با زدن چهار گل نوجوانان ايران کمی بی انگيزه شدند که ثمر آن دريافت يک گل در دقايق پايانی بازی بود. با اين حال ايران در دقيقه ۹۴ موفق شد توسط رضا کرملاچعب به گل پنجم دست پيدا کند.

شاگردان علی دوستی مهر که در مرحله مقدماتی نيز با اقتدار تيم های لائوس، يمن و کويت را شکست داده بودند، با پيروزی برابر استراليا به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۳ که در امارات برگزار خواهد شد، راه يافتند. ضمن اينکه اين تيم به مرحله نيمه نهايی رقابت های نوجوانان آسيا هم راه پيدا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016