یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عذرخواهی بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران از مردم، جبران می کنيم

مهر ـ ملی پوشان فوتبال ايران با انتشار بيانيه‌ای ضمن ابراز تاسف از شکست مقابل تيم ملی لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴، خواستار حمايت همه جانبه برای دو ديدار حساس پيش رو برابر کره جنوبی و ازبکستان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بيانيه ملی‌پوشان فوتبال ايران آمده است:

"قرارمان باهم باشد برای صعود به جام جهانی و می خواهيم دعوتتان کنيم تا همه دوشادوش هم، جشن بزرگ ملی برپا کنيم.

ما ملی پوشان فوتبال ايران از نتيجه ناباورانه برابر تيم ملی لبنان در روز ۲۱ شهريورماه بشدت غمگين و ناراحتيم. لازم به تاکيد است که تمامی بازيکنان، کادر فنی و همه عوامل تيم ملی برای پيروزی در اين مسابقه، حداکثر تلاش خود را نمودند و به زعم اغلب آنهايی که بازی را بطور کامل ديدند، حق تيم ملی ايران در اين ديدار، باخت نبود و بايد با کسب هر سه امتياز از ميدان خارج می شد اما اتفاقات فوتبال در آن روز همه دست بدست هم داد تا آن نتيجه غيرمنتظره رقم بخورد که اکنون با گذشت نزديک به سه هفته از آن تاريخ هنوز باور آن برای خود ما نيز دشوار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اگرچه پيروز نشديم اما کم فروشی نکرديم و به پيراهن ملی ارزشمندی که بر تن داشتيم کم توجه نبوديم. هيچگاه درقامت سرباز برای موفقيت در پيراهنی که اعتبارش را از يکايک شما هموطنان عزيزمان می گيرد، کم فروشی نکرديم و بی تعصب نبوديم.

به هرحال ما بازيکنان تيم ملی از اين نتيجه ابراز تاسف نموده و از هواداران فوتبال که در همه حال يار و ياور تيم ملی کشورشان بوده و هستند، پوزش می طلبيم و اميدواريم بتوانيم در ديدارهای آينده آن را جبران کنيم.

ضمنا سوء تفاهم‌هايی ميان بازيکنان و رسانه ها پيش آمده بود که در جلسه ای مشترک و با حضور رئيس و دبيرکل فدراسيون برطرف گرديد و اکنون همه با هم متحد هستيم برای صعود به جام جهانی.

اکنون که ۲۵ مهر ماه يک ديدار حساس و مهم با تيم ملی کره جنوبی و بدنبال آن ۲۴ آبان با تيم ملی ازبکستان درپيش داريم که خوشبختانه هر دو اين ديدارها در تهران برگزار خواهد شد.

همه هواداران فوتبال می دانند که شش امتياز اين دو مسابقه تا چه اندازه برای تيم ايران و هموار شدن راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ مهم و سرنوشت ساز است به طوری که رييس جمهوری نيز اخيرا اشاره کردند: "اين روزها فوتبال ما در آستانه ورود به صحنه های مهم است و مسووليت فدراسيون، مربيان و بازيکنان نيز سنگين است. همه بايد کمک کنيم تا فضای فوتبال کشور آرام، با اطمينان، غيرت، اراده و همت باشد".

ما ملی پوشان فوتبال به همراه کادر فنی، فدراسيون فوتبال و تمامی دست اندرکاران عزم خود را جزم کرده ايم تا با قدرت در اين دوره از مسابقات مهم حضور يابيم و با انجام دو بازی خوب و کسب نتيجه و امتياز لازم، جبران مافات نموده و شرايط را برای صعود هموار سازيم.

اين هدف ماست اما همه می دانيم که رسيدن به اين هدف جز با حمايت همه جانبه دولت محترم، هواداران واقعی فوتبال و تيم ملی، باشگاهها و مربيان گرامی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال مقدور نخواهد بود. پس بياييد بارديگر همانند گذشته فرزندان ملی پوش خود را حمايت کنيد تا ما نيز با پشتوانه اين حمايت، با دلگرمی و انگيزه و تلاش دوچندان به مصاف اين دو حريف برويم و وظيفه خود را درقبال کشور، مردم، رسانه ها و همه آنهايی که از صميم قلب خواهان موفقيت تيم ملی هستند انجام دهيم و انشاالله با دست پر از ميدان خارج شويم".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016