یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين حضور عراق در جام جهانی فوتبال نوجوانان

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال نوجوانان عراق پس از صعود به جام جهانی گفت: من موفقيت نهايی را صعود به جام جهانی نمی دانم بلکه هدفم قهرمانی در اين مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، "موفق عدلول" پس از پيروزی تيمش مقابل کويت و صعود به جام جهانی نوجوانان ضمن بيان مطلب فوق گفت: در اين بازی هوا بسيار گرم بود و همان طور که شما ديديد کويت هم پا به پای ما بازی کرد. از قبل نقاط ضعف اين تيم را می شناختيم و توانستيم با استفاده از آنها برنده بازی لقب بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خبرنگاری عراقی در خصوص اينکه آيا هدف شما صعود به جام جهانی بود يا به رده های بالاتر هم فکر می کنيد، تصريح کرد: من موفقيت تيم را تنها در صعود به جام جهانی نمی بينم و دوست دارم قهرمانی در اين جام را به دست بياورم البته يک خواهش از مسئولانAFC دارم که بازيها را ساعت ۱۳ برگزار نکنند زيرا بازيکنانم از صبح چيزی نخورده اند.

عدلول در پايان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد احساسش از جهانی شدن تيم عراق در روزهايی که اين کشور با مشکلات زيادی مواجه است، گفت: من برای دومين بار است عراق را به جام جهانی می برم و دوست دارم بيش از اين مردم کشورم را خوشحال کنم همين الان با من از عراق تماس گرفتند و گفتند مردم به خاطر اين پيروزی در بغداد به خيابان ها ريخته اند و خوشحالی مردم به من منتقل شد.

ديدار تيم های فوتبال نوجوانان عراق و کويت در مرحله يک چهارم نهايی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسيا با پيروزی ۳ بر ۱ تيم عراق و صعود اين تيم به جام جهانی نوجوانان همراه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016