یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: برای حفظ آرامش در پرسپوليس سکوت کرده‌ام

مهر - مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اينکه برای حفظ حرمت ها و آرامش در پرسپوليس،خيلی حرف ها را نگفته ام، گفت: من ضمن حفظ احترام علی کريمی ، مصلحت پرسپوليس و نظر سرمربی تيم را نيز در نظر می گيرم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از حضور در تمرين روز يکشنبه تيم، در جمع هواداران پرسپوليس و همچنين در جمع بازيکنان اين تيم، ضمن بيان مطلب فوق گفت: حرف های زيادی هست که نگفتم و آنها را در دل نگه داشته ام. برای حفظ حرمت ها و همچنين آرامش تيم، خيلی چيزها را نگفتم. بسياری حرف ها را هم به عمد زدم چون مصلحت پرسپوليس ايجاب می کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در همين خصوص تصريح کرد: من نمی توانم همه مسائل درون خانواده را فاش کنم. نمی توانم اعتبار ديگران را ناديده گرفته و آن را نابود کنم. از سوی ديگر بايد آرامش تيم حفظ شود و طرح همه مسائل با اين امر سازگار نيست.

مدير عامل پرسپوليس همچنين جلسه ای با بازيکنان تيم داشت و با آنها گفتگو کرد، وی خطاب به آنها گفت: ما همه بايد با يکديگر متحد باشيم و انسجام تيمی را حفظ کنيم. بايد آرامش داشته باشيد. ممکن است هر فردی اشتباه کند، ما انسان هستيم و انسان جايزالخطاست اما بايد حواستان جمع باشد و اشتباهی نکنيد که باعث تخريب تيم شود. اگر هم بازيکنی اشتباه کرد، سايرين بايد تلاش کنند که آن اشتباه را جبران کرده يا اثر آن را کم کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازی با تيم آلومينيوم تمام شد، به آن پيروزی فکر نکنيد. به اين فکر کنيد بايد بازی بعدی را با برد پشت سر بگذاريم. سايپا حريف قدرتمندی است، بايد با جديت تمام تلاش کنيد و توانايی خود را نشان بدهيد. شما سوابق خوب و درخشانی داريد ولی سايپا هم تيم خوبی است. ما يک فوتبال جوانمردانه می خواهيم که در نهايت با کسب ۳ امتياز همراه باشد.

رويانيان با اشاره به شرايط علی کريمی در خصوص اين بازيکن گفت: در مورد علی کريمی آنچه مصلحت پرسپوليس و تيم باشد انجام می دهم. او بازيکن بزرگی است و من احترام وی را حفظ خواهم کرد و در همه حال مصلحت پرسپوليس را در نظر می گيرم. اين موضوع ها با يکديگر مغايرت نخواهند داشت. به هر حال سرمربی تيم نظراتی دارد که در جای خود مهم است و بايد آن را مد نظر داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016