پنجشنبه 14 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تراکتورسازی در تنگنای پرداخت جرایم

تبریز - خبرگزاری مهر: در شرایطی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتورسازی تبریز را در تنگنای پرداخت جرایم و بدهی هایش قرار داده است، مسئولان ورزش استان در اندیشه برطرف سازی این مشکلات و تامین امکانات مورد نیاز برای میزبانی شایسته تراکتورسازان در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در فاصله کمتر از دو ماه تا برگزاری اولین دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا، این استادیوم را تجهیز و نواقص آن را تکمیل می کنند.

در همین راستا دکل های پروژکتورهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تعویض شده و با مجهز شدن به نورافکن های جدید، بر خلاف گذشته که گوشه های زمین چمن فوتبال نور زیادی تری نسبت به قسمت وسط آن داشت، اکنون وسط زمین چمن این ورزشگاه نیز از نور کافی برخوردار خواهد بود.

با این وجود هنوز ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نواقصی از جمله خالی بودن جای حدود 15 هزار صندلی را دارد که به نظر می رسد باشگاه تراکتورسازی که طرف رو در روی کنفدراسیون فوتبال آسیا است، باید در این امر پیشقدم شده و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و سایر ارگانهای مرتبط نسبت به تکمیل ورزشگاه محل میزبانی اش اقدام کند.

اما در همین حین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان پس از رد درخواست مطالبه مانده حساب امیر قلعه نویی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه را برای پرداخت جریمه عدم بلیت فروشی در یکی از بازیهای فصل گذشته اش تحت فشار قرار داد.

اینکه باشگاه تراکتورسازی تبریز به وقت خود نتوانسته و یا به هر دلیلی نخواسته بدهی های خود را پرداخت کند، امری است که می تواند از سوی کمیته انضباطی قابل پیگیری باشد اما به نظر می رسد اقدام کمیته انضباطی علیه تیمهایی چون تراکتورسازی و استقلال، نوعی تحت فشار قرار دادن این تیمها در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است که این امر می تواند عجیب و قابل تامل باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته باید این حق را برای مسئولان انضباطی فدراسیون قائل بود که باشگاه های متخلف را جریمه و نسبت به پرداخت جرایم و بدهی ها، آنها را تحت فشار قرار دهند اما اینکه مثلا تیمی مثل تراکتورسازی را که به دلیل مشکلات مالی حتی نتوانست در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن تاثیرگذاری به خدمت بگیرد، در تنگنا قرار داده و برایش ضرب الاجل تعیین کرده، به ضرر فوتبال کشورمان خواهد بود چراکه تراکتورسازی و یا استقلال که نام آنها در بین بدهکاران به چشم می خورد، نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و بهتر است به جای یادآوری و اصرار به پرداخت جرایم و بدهی ها در این مقطع حساس، میزان حمایت از این تیمها را بالا برد.

بالاخره تیمهای تراکتورسازی و استقلال همچنان به حیات خود در فوتبال کشور ادامه می دهند و شاید کمی دیر، اما مجبور به پرداخت بدهی هایشان به فدراسیون هستند. البته در خصوص بدهی تیم تراکتورسازی بابت عدم بلیت فروشی در دیدار فصل گذشته این تیم برابر تیم فجر سپاسی تناقض و اختلاف نظر وجود دارد و باشگاه تراکتورسازی این بدهی را به گردن نمی گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016