پنجشنبه 5 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: کسب ۳ امتياز دربی بسيار مهم است

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس کسب ۳ امتياز دربی را برای تيمش بسيار مهم دانست و گفت: تيمی که می‌خواهد پيروز شود، ابتدا نبايد گل بخورد. اين يک اصل مهم در فوتبال است.

به گزارش خبرنگار مهر، يحيی گل محمدی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پيش از دربی ۷۶، ضمن بيان مطلب فوق گفت: بازی با استقلال ۳ امتياز دارد اما اين بازی تحت تاثير هيجانات و احساسات مخصوص به خودش است. البته نگرانی ما غيبت کريمی و مصدوميت حقيقی است. کريمی قطعا نمی‌رسد اما وضعيت حقيقی امروز مشخص می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه بازيکنان پرسپوليس تمرينات خوبی را در هفته گذشته انجام داده‌اند، ادامه داد: بازيکنان آمادگی خوبی برای رويارويی با استقلال داشته و تمام هدفشان موفقيت در اين ديدار است.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که آيا موفقيت در دربی ملاک سنجش خوبی برای موفقيت کادر فنی جديد اين تيم است؟، اظهار داشت: ما راهی را شروع کرده‌ايم و می‌خواهيم به موفقيت برسيم. خدا را شکر بچه‌ها در اين مدت به من کمک کرده‌اند. هميشه گفتم کوچکترين نقش را در موفقيت تيم داشتم و بازيکنان من حساسيت را درک و از شرايط آگاهند.

وی اضافه کرد: هدفمان کسب ۳ امتياز اين بازی است، اين مسئله برای ما خيلی مهم است زيرا با گرفتن امتياز کامل اين ديدار می‌توانيم اميدوار باشيم که به جمع تيم‌های بالای جدول نزديک شويم.

خبرنگاری اين سئوال را مطرح کرد که اکثر مربيان برای اينکه اين ديدار مساوی شود ريسک نمی‌کنند، آيا شما هم اينگونه هستيد؟ که گل‌محمدی پاسخ داد: تيمی که می‌خواهد پيروز شود، ابتدا نبايد گل بخورد. اين يک اصل مهم در فوتبال است. يکی از وظايف ما و مدافعان در فاز دفاعی اين است که گل نخوريم و در نهايت اگر از موقعيت‌‎ها استفاده کنيم، می‌توانيم در هر ديداری برنده شويم.

وی در مورد اظهارات علی کريمی که گفته است هر طور شده می‌خواهد در اين ديدار بازی کند گفت: وضعيت علی طوری نيست که حتی با زدن آمپول هم وارد بازی شود او خيلی تلاش کرد و در اين مدت صبح و بعدازظهر تمرينات فيزيوتراپی را انجام داد اما متاسفانه پزشکان اجازه بازی به او ندادند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه احتمال قرار گرفتن نام علی کريمی در فهرست ۱۸ نفره پرسپوليس هم وجود ندارد، گفت: اميدوارم هر چه زودتر علی بهتر شود و بتوانيم از او در بازی‌های آينده استفاده کنيم.

تيم‌های فوتبال استقلال و پرسپوليس روز جمعه در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016