پنجشنبه 5 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرانکو باره‌سی: اميدوارم پرسپوليس در دربی برنده شود، حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر حيرت‌آور است

مهر ـ مدافع سال‌های پيش تيم ملی ايتاليا و باشگاه ميلان دليل سفرش به ايران را بازديد از امکانات و آکادمی باشگاه پرسپوليس دانست و ابراز اميدواری کرد اين تيم برنده دربی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرانکو باره‌سی مدافع سال‌های پيش تيم ملی فوتبال ايتاليا و باشگاه ميلان، درحالی بامداد امروز پنجشنبه وارد تهران شد که مورد استقبال حميد استيلی رئيس آکادمی، مشيری مسئول روابط بين‌الملل و قدوسی مدير روابط عمومی باشگاه پرسپوليس قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق برنامه اعلام شده قرار بود اين مدافع مشهور ساعت ۴:۰۵ دقيقه بامداد وارد تهران شود که پروازش ۳۰ دقيقه زودتر به زمين نشست. البته با هماهنگی صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپوليس، باره‌سی از جايگاه تشريفات خارج شد و در هنگام خروج دسته گل و شال قرمزی را از حميد استيلی دريافت کرد.

باره‌سی که قرار است امروز از امکانات باشگاه پرسپوليس بازديد کند و فردا جمعه هم با حضور در ورزشگاه آزادی اين ديدار را از نزديک به نظاره بنشيند، در مواجهه با خبرنگاران گفت: خوشحالم برای نخستين‌بار به کشوری آمده‌ام که فرهنگ و تمدن غنی دارد.

وی با ابراز خوشحالی از اينکه همکاری با پرسپوليس باعث سفرش به ايران و ديدن اين کشور شده، افزود: برای تماشای دربی تهران و بازديد و بررسی وضعيت آکادمی پرسپوليس به تهران آمده‌ام تا بتوانيم به پرسپوليس برای توسعه آکادمی فوتبالش کمک کنيم.

مدافع مشهور و پيشين تيم فوتبال ميلان خاطرنشان کرد: محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در سفر به ايتاليا، صادقه به ما (مسئولان باشگاه ميلان) اعلام کرد، می‌خواهيم از تجربه شما برای پيشرفت فوتبال‌مان الگوبرداری کنيم و مذاکراتی در اين خصوص با ما انجام داد.

وی اضافه کرد: رويانيان در اين بازديد تصاويری از باشگاه پرسپوليس را ارائه کرد که در بين آنها، تصاوير از دربی تهران هم وجود داشت. برای من حضور بيش از ۱۰۰ هزارتماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تماشای يک بازی غير قابل باور و حيرت آور بود، به همين دليل انگيزه‌ام برای تماشای اين بازی از نزديک بيشتر شد.

باره‌سی با بيان اينکه فوتبال ايران بازيکنان تکنيکی و خوبی دارد، ابراز اميدواری کرد تيم ملی ايران به جام جهانی صعود کند و در پايان گفت: اميدوارم بازی زيبايی باشد. البته ميلان روسونری است يعنی قرمز و مشکی، پرسپوليس هم قرمز می‌پوشد، به همين دليل اميدوارم پرسپوليس در اين بازی برنده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016